Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Söker smal treekrad 17" bakfälg för däck med 130 bredd. Det mesta av intresse. Gärna komplett med skiva och drevhub.
FZR 600 89-90 verkar ha det jag söker men på ebay finns bara den senare modellen med 18" fälg.
/Edvin
130 bredd är nog svårt att hitta, men finns det lite mer utrymme skulle jag kika på fälgar till en 250 2t, typ rgv, tzr eller rs. Kanske rs125 även kan ha vad du söker. Vad ska du ha det på?
Håller på med ett bygge på en GS1000 -79. Har köpt och tänkte byta till sving från gsx1400 men det kändes så jävla bökigt. Sitter en sving från en GS1100 på nu så den ser tillräckligt modern ut (iaf alu) men är väldigt smal.
Försöker finna ett bakhjul som någorlunda matchar framhjulet från zx9r -94 som jag tänkt använda.Men som du säger så är det nog inte många som kör med så späda grejer tyvärr.
ER5 har ju trumbroms annars hade det varit ett alternativ.
Ska kika på dina tips!
/Edvin
Är det så jäkla trångt?! Bror min (som fantasifullt heter PetterAbborre här på sh) har fått i en zx9r -95 fälg bak på sin gs1000 -80. Dock gnäller han över att det är rätt tight, så förmodligen får han leta reda på någon annan sving eller ett annat hjul. ZZR600 finns ju även, kanske kan vara värt att kika på.
Ingen som har en framskärm till en R1:a -02 - 03?

Letar lite smått oxå efter en,har gjort det klassiska "skivbromslåset i och ta ner hojen från depåstödet grejen"![]()
Har ett par nya "leavers" till Bandit 1200 96-06, passar fler modeller.
200kr som idépris, ev. byte mot annat, kom med förslag![]()
|
|
Steve Holcombe klar för GGN!
Pressmeddelande 2026-08-10 ... |
|
|
Nya Chief Vintage Sturgis
I samband med 86:e Sturgis ... |
|
|
Missa inte Bikes sommarnummer!
Innehåll Bike powered by... |