Sporthoj.com:s egna MC-Skrot!

Jag skulle behöva lite delar till min stackars hoj som har fått sig en smäll och behöver lagas. jag skulle behöva följande delar till en Kawasaki zx9r -98 om någon har dem. Delar fram till -03:an modell passar även på min.

- generatorkåpa
- expansionskärl
- fotpinne fästet vänster sida fram

Hör gärna av er om ni har nått av detta! mail eller PM

Hej på er Efterlyser en bit av elsystem.. Den kabelhärvan sitter bakom framlampan mellan lampan och kåpan som "binder" ihop alla mätare och ljus till övriga hojjen, Sladden är till en Suzuki Sv 650 s 00, lär gå från 99 till 03 med.. N modellen med.

tack på förhand!!

Jag är ute efter ett slipon till cbr 600f-sport 01, är det någon som har ett liggandes så äre bara höra av sig.

Söker en motor till en zx7r , 96 eller nyare.

Jag söker en röd skjutssadel till yamaha r6 -07 vill gärna byta mot min svarta den är helt ny aldrig använd. Om ingen vill byta köper jag gärna en om nån är intresserad . Tack på förhand;)

söker en svart tank till min husaberg 650 -02 . någon som sitter på den sådan ??? pm omgående !

mvh daniel

Jag söker en 21" framfälg som passar till en KTM 450 exc -04

Sen kanske jag är intreserad av en fram och bak fälg till en cbr 600 F den äldre modellen med 296 mm skiva. fälgarna ska vara komplet med skivor och drevhållare.

Jag har fått massor av nya avgas system i en bytes affär, både Slip-on och helsystem, se min signatur!! Billigt som satan!!

Har bla. till GSX-R1000, 848, 1098S/R, YZF-R125, Z1000, XR600, CRF450, ZX-9R, GSF1200, VFR750, XL125, Beta RR (Minarelli), Peugeot Speedfight, Gilera Runner/Stalker, Piaggio NRG mfl.!

jag skulle villja ha tag på en lysespole till en yamaha yz 250 -01...
är det någon som har så skriv hur många watt det är på...

Söker Sp1 framfälg

Söker framhjul till en sp1:a och vänster bromsskiva. Hör av er om ni vet någon som har!

MVH Fredrik

Undrar om någon av er ligger och ruvar på en strypt CDI till en Aprilia RS? Om fallet är detta, tveka inte att PMa mig då :tummenupp

Säljes:

GSXR 1000 -01 Bakkåpa från crashset, nytt och svartlackat (dock ingen fin lack). Med hemplastad undertail. 500.-

CBR 600 99/00. Kapad underkåpa, tänkt som magspoiler. 100.-

GSXR 750 85-87 (tror jag). Fylld och borrad SF-krona. Kan skicka med styrfästen, men de har annan offset på hålen. 200.-

Acerbis Twinlight DHH. Endast provmonterad. Vit. 400.-

RGV 250 Tändlås med en nyckel. 250.-

GSXR 600 -98 Bromsslangar nedre fram, orginal, med banjobult. 200.-

Tja

Söker tändningslås till CBR600f2 (91-94).

-Noterat att samma även sitter på f3:an (95-??), kanske tom fler vad vet jag...

Hursomhelts, intresse finns, gärna PM!

Tack

Hej

Jag behöver motordelar ev, motor till Yamaha Thunderace. Delar jag behöver är Topp/kamlagring och Kopplingsdetaljer

expansionskammare, trimförgasare samt tändsystemdelar till yamaha RD350 82:a (gamla modellen utan ypvs) sökes!

Tank till en KTM 625 SXC eller SMC årsmodell -04 (-02, -03 är väl samma så dom går också bra)..

En sadel till motsvarande hoj sökes också :)

Tank till en KTM 625 SXC eller SMC årsmodell -04 (-02, -03 är väl samma så dom går också bra)..

En sadel till motsvarande hoj sökes också :)

Har en tank till en 625a -02. Med soppakran, tanklock (tror jag) och familysaver. Ligger i Vallentuna, men brorsan har flickvän i å-berga, kanske kan mötas där om du är intresserad. Bud?

Nyheter
Vinnarhoj från Custom Bike Show

I nästa nummer av Allt om M...

Testhoj hämtas från Sulas MC

Vi åkte till Strängnäs för ...

Transportstyrelsen avvecklar appen Mina fordon

Foto: Andreas Johansson ...

Custom Bike Show 2025

Den 7 juni var det åter dag...

Forged följer tre baggerbyggen

Tre amerikanska hojbyggare ...

Trendbrott: Rullgrusolyckor med MC minskar