Sporthoj.com:s egna MC-Skrot!

kn filter nytt för yamaha r1 2009-11 fungerar säkert till fler hojar.

zx10r 2011-14 tail kåpa grön

ge bud

Söker en framfälg till Yamaha R6 2003 - 2004 med eller utan skivor
/Håkan

nån som har en växelpedal till vfr 750 av nyare snitt, vet inte om 800'an passar- hur som- en petare utan länkar ska det va. lite krokig funkar då det går att rikta till/justera mitt behov.

//jj

Någon som har ett par bromsskivor fram som passar en Honda cbr 600 -08 att sälja??
Greven har Galfer för 2295:- styck, mkt bra skivor o svårt o komma billigare undan, om du inte handlar tex direkt av Braking i Italien. Dom var billigare tidigare iaf.
Jag köper inte gärna beg skivor om man inte vet att dom är bra eller kan mäta upp dom.
Allt över 0,35mm räknas som skeva....
Ska du sen köra bana så är Performance friction klossar bland det bästa, tycker jag..

Söker vänster axelklämma/bromsokshållare till KTM sx/exc, 26 mm axeln. Nån som har en böjd/kraschad framgaffel liggandes?

Söker en Tank till Gsx-r 750-85 eller 86 och original förgasare till gsx-r 750 -85 kanske att 86:ans förgasare passar, även ett original avgassystem till en 85:a.

MVH Robert

Söker en Tank till Gsx-r 750-85 eller 86 och original förgasare till gsx-r 750 -85 kanske att 86:ans förgasare passar, även ett original avgassystem till en 85:a.

Toppkåpa ZXR750 inklusive lykta och hastighetsmätare. Årsmodell 1993.
Finns i centrala Örnsköldsvik men kan skickas med bussgods (köparen betalar frakten).

500kr.

30cqdjb.jpg

Söker följande reservdelar till en R1 2002-2003:
- Bakram
- Tank

Last edited:
Sökes KTM 690 SM -07: Fotpinnefäste+pinnar för passagerare samt hastighetsmätare/färddator.

Söker efter en passagerarsadel åt en Suzuki Gsxr 1000, k3-k4...

Sökes:
Söker efter en rund strålkastare/framlampa till ett litet projekt. Gärna från ngn hyfsat ny hoj så ljuset blir ok.

Jag har skiva liggande till busa. Är på semerter nu hemma om ca 1 vecka /Patrik

Jag har ett par lådor med grejer till R1 -98 till -01. Sving, el, topp, förgasare, fälg (fram&bak) osv. PMa om ni söker något!

Nyheter
Full fart på Bike Trollhättan-dagarna

Just nu har portarna öppnat...

MV Agusta inför fem års garanti

MV Agusta tar ett nytt steg...

MV Agusta förlänger garantin till fem år

Italienska motorcykeltillve...

Bilprovningen: Motorcyklar överlag i gott skick

Foto: Bilprovningen Nu ä...

Färre döda i vägtrafiken

Foto: Jacob Sjöman, Transpo...

Idag inleds nationella potthålsveckan