Sporthoj.com:s egna MC-Skrot!

Söker frontkåpa till africa twin 96- , alltså rd07a. Spelar ingen roll vilken färg. Byter gärna mot en rd07-kåpa (93-96).

KÖPT

Last edited:
Kawasaki Z1000J -81a

Söker följande: Framskärm, gashandtag o generator/laddnings relä i första hand. Även intresserad av diverse små grejor. Du som byggt om lr skrotat var hygglig o kolla i garaget vad du har.

Skicka Pm vad du har!

Mvh

Last edited:
En Vespa px motor 125/150/200 eller en krockad så jag kan uppgradera mitt sidovangsekipage å slippa bli stående med ungarna.

Letat runt efter en yamaha fz6-NUDE framlampa. är mest intresserad av reflektorn. men det var dyrt o köpa ifrån yamaha 6papp. min nuvarande hoj är ifrån england och det blir svårt att få den bes. i sverige utan gnäll med den omvända ljusbilden tror jag.

Är det någon som har en sådan framlampa Liggandes? den kan vara trasig, men reflektorn måste vara så gott som oskadad, ev kanske någon liten spricka som man kan limma ihop

KÖPES: Yamaha FZ6-N framlampa (enhet), eller endast reflektor avsedd för högertrafik.
Pris: ge mig ett förslag, skick påverkar såklart priset.
nås på: Jesper_n.a@hotmail.se eller 0707441878

tackar hjärtligast
Jesper

Har en orginalljuddämpare som följde med min triumph tt 600. Har inget behov av den, så den som vill ha den kan få den.

Jag har två höger OEM clip on / styre till gsxr 600 (750?) K1-K3 med innerdiametern 45 mm som är felköpta.
Har någon behov av dessa så kan vi nog komma fram till ett bra pris.

Dock är jag fortfarande på jakt efter höger OEM clip on / styre till gsxr 750/1000 Y-K3 med innerdiameter 50 mm. Är det någon som har en till salu?

Har original dämpare till BMW F800R -2010
samt original dämpare till Honda CBR600FA - 2011

Ge mig ett bud..

Sökes: billig eller gratis framlyse R1 98-01, trasigt glas gör absolut inget :yoparty

Söker papper/ram med papper till en Triumph Daytona 675 för att få min banhoj reggad.
Om någon har så skicka pm.

Last edited:
Sökes: Sadel/Cuts lås till en Gixxer 1000 K5/K6. Behöver bara låset med fäste, ingen nyckel är nödvändig.

PM:a mig om du har nått liggandes.

Sökes:
Sadel till Kawasaki er6 2009-2011. Låg eller original spelar ingen roll. Skicket är inte heller tokviktigt.

Nyheter
Vinnarhoj från Custom Bike Show

I nästa nummer av Allt om M...

Testhoj hämtas från Sulas MC

Vi åkte till Strängnäs för ...

Transportstyrelsen avvecklar appen Mina fordon

Foto: Andreas Johansson ...

Custom Bike Show 2025

Den 7 juni var det åter dag...

Forged följer tre baggerbyggen

Tre amerikanska hojbyggare ...

Trendbrott: Rullgrusolyckor med MC minskar