Har kraschkåpor till gixxer 1000 -01-02 som suttit på min hoj innan. Svarta och uppsågade för att ge plats till luftfilter och pipa till turbon. En del lacksprickor men går säkert att få fason på. Hittar tyvärr inte dzus-skruvarna men ska leta lite till. Bakdelen uppsågad så jag fick ett lock till passagerarsadeln. Original 1000R-passagerarsadel passar inte utan detta är hemmameck så det passade min hoj. Plasta igen om du vill. Kåpglas sitter på. Ingjutna rör till projektorlampor som kan medfölja mot tillägg. Framskärm medföljer inte. Bilder nedan.
Pris: kom med ett bud.
Har även projektorlampor med 58 mm lins. En med halvljus och en med helljus. Bud?
Dessutom har jag fina kolvar till Suzuki Bandit 1200 liggande. Från en 98:a om jag minns rätt, gått ca 2000 mil och i mycket bra skick.
Har även cylinderrad till GSX-R 1100 86-88, dvs. 1052 cc, samt 8 st originalkolvar inklusive kolvbultar. Hyfsat skick, men sådana originalkolvar är ytbehandlade med något konstigt grått grejs som man sliter igenom snabbt så de blir helt flammiga i färgen. Men de funkar fint iallafall! Har kört 4 av dem i min turbohoj innan och haft de andra i reserv. Pris: bud.