Intressant att en del kollar mer på Swedies kropp än hojen![]()
Swedie är hot stuff helt enkelt.
Ryktesvägen hörde jag att Urban Tiger sparar allt som publiceras om Johnny i ett galleri som han sorterar med glansig blick

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Intressant att en del kollar mer på Swedies kropp än hojen![]()
För er som missade, så här ska hojen se ut snart troligen. Ska bara hitta en lackerare, någon här får gärna tipsa!
För er som missade, så här ska hojen se ut snart troligen. Ska bara hitta en lackerare, någon här får gärna tipsa!
Nä, Apriliafärger = rött.2738610Snyggt men ska du inte ha lite mer Italienska färger på den?
Datum finns här:2738841Detta måste man ju bara se och höra.
När? var?
Var kan jag hitta tävlings datumen?
Datum finns här:
www.sporthoj.com/rr/
sen ska jag även köra Battle of the Twins (BoTT) som du kan läsa om lite på www.nodicbott.net
Du har en väldigt vågad avatar![]()
![]()
motorn trimmas as we speak (tror jag)
Datum finns här:
www.sporthoj.com/rr/
sen ska jag även köra Battle of the Twins (BoTT) som du kan läsa om lite på www.nordicbott.net
motorn trimmas as we speak (tror jag) o akras fetaste blås ska på sen. Kommer nog mullra så även jag blir rädd att ens gasa den ...nädå
Nej, köpte från Grevens MC delar(.com). PP-tunings produkter bra grejer, så inget fel o köpa dom! Det krävdes en speciallösning dock vad gäller fotbromsen då pp kräver omplacering av pumpen till fotpinnens fästplatta.2739578En liten undran, är det PPTuning race fotpinnar från SSR som du har satt på hojen?
Jag blev lite halvsugen på den lösning du hade gjort med dem.
Fasen det fanns mycket shysst godis på SSR sida och Alienmoto![]()
Haha.. usch ja. Motarden är parkerad och till salu...2739731Grattis till en fin styrning -07 ska bli spännande o följa. Se till att slippa stå på kullen på Anderstorp i år med mitella o grejjer![]()
![]() |
MV Agusta återgår till 100% eget ägande
MV Agusta Motor S.p.A. till... |
![]() |
MV Agusta åter självständigt
MV Agusta Motor S.p.A. till... |
![]() |
Kurviger – Appen som hittar vägarna du inte visste att du ville köra
Att köra motorcykel handlar... |
![]() |
Nya europeiska riktlinjer ska höja kvaliteten på avancerad MC-utbildning
I samband med MotoGP-racing... |