D-one skrev:men då måste ju proffset vara med oxå...jag e en jäkel på att smöra formar...NOT
Jag är en jävel på att smöra iaf.
Apropå det, fasen så gott kaffe man får hemma hos Mårten.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
D-one skrev:men då måste ju proffset vara med oxå...jag e en jäkel på att smöra formar...NOT
Caffe skrev:Jag vill ha bilder på D-One och Anneli.a i omväxlande ställningar enbart iförda lite klädsam massageolja

D-one skrev:Att du kan smöra, vet vi alla redan. O du e duktig på det oxå...
Kaffet hos pvc var så gott. Påtår hos dig Caffe?
( Det e ju lite närmre hem)

Caffe skrev:Lägger in en snabb protest.
Fotas alldelens för många manliga bakdelar.
Jag känner mig kränkt som man.
Om det nu inte är BB som fotat dessa så kan ni bortse från detta inlägget.

Bikerbitch skrev:App app app. Kränkt som man?
Och hur mycket bilder tas på det kvinnliga släktet i form av urringat och rumpor?
Vi skall väl också få ha något att titta på?![]()
Caffe skrev:Vi pratar väl om senaste fredagen nu?
Var inte så blyg nu Caffe.Bikerbitch skrev:Klart vi gör. Hurså? Tyckte du det var för lite kvinnosnusk eller?
jag bjussa oxå på saker jag önskade jag inte bjussa på ... hm.. därför jag vill vara lite mindre frisk med drickandet nästa gång.Sweedo skrev:Var inte så blyg nu Caffe.
Jag bjussade på både häck och kallingar
![]()
Bikerbitch skrev:Klart vi gör. Hurså? Tyckte du det var för lite kvinnosnusk eller?

Swedie skrev:jag bjussa oxå på saker jag önskade jag inte bjussa på ... hm.. därför jag vill vara lite mindre frisk med drickandet nästa gång.![]()

Caffe skrev:Att ni snuskar er med varandra på helt eget bevåg räknas inte.
Förvisso så är ju miss Woman med på ett hörn
Henne är det stil på, det andra blir bara uppmärksamhets-plumpt.
Caffe skrev:Förvisso så är ju miss Woman med på ett hörn
Henne är det stil på, det andra blir bara uppmärksamhets-plumpt.
Av någon anledning gör alkohol att jag älskar hela världen. Dessutom tycker jag att det var alldeles för få bilder på dig. Alla måste ju ställa upp med sina glada nunor (OCH ARSLEN) för att glädja sina kamrater på forumet. 
Fnutten skrev:Verkar som man missat ännu en lyckad SH-pub. Var tvungen att dumma mig och dricka gratis sprit med jobbarkompisarna i Karlstad.

|
|
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027
Brembos nya carboceramiska ... |
|
Ducati lanserar Desmo450 EDS
Ducati lanserar Desmo450 ED... |
|
|
|
Custom Bike Show 2026
I år var det 52a gången Cus... |
|
|
Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!
Med en månad kvar är det gl... |
|
|
Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp
I motorvärlden finns det ha... |
|
|
Inga mirakelbatterier ändå?
Rabalder kring Verge: Har s... |
|
|
Custom Bike Show på lördag!
På Sveriges nationaldag, nu... |
|
|
Bilder från DGR 2026
Den 17 maj kördes The Disti... |
|
|
ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige
PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,... |
|
|
Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!
Det är med glädje vi pratar... |