Sporthoj.com - Pokerturningering 11 Feb 15.10

Status
Ej öppen för fler svar.
hehe! Starta om helt och hållet! Jag vill vara med och spela igen! visste inte hur det gick till juh! :( ge mig en chans!

Som jag skrev nyss;

Vi har aldrig haft dessa problem tidigare och detta är ett temporärt problem.

Dock var tidpunkten för problemet väldigt olycklig. Hoppas att ni har överseende med detta.

B2B poker network som är vår poker platform jobbar frenetiskt för att lösa det.

Mvh
Martin
BambaPoker

Instämmer i att det här ett mycket lyckat evenemang för sporthoj. Synd bara på server-restarten. Annars mycket bra initiativ. jolly good show!

MVH BRASSARN

När jag äntligen lyckats logga in så ska servern startas om och pga ändringar så skulle bordet stängas ner...

Kommer man automatiskt loggas in på ett bord igen eller måste man starta om igen?

Jag är för feg för att våga käka upp fisken vid början av såna här turneringar. Har bara spelat en hand.

@Bambapoker.

Jag blev utloggad från bordet. Ska jag logga ur klienten och logga in igen?

BambaPoker skrev:
Som jag skrev nyss;

Vi har aldrig haft dessa problem tidigare och detta är ett temporärt problem.

Dock var tidpunkten för problemet väldigt olycklig. Hoppas att ni har överseende med detta.

B2B poker network som är vår poker platform jobbar frenetiskt för att lösa det.

Mvh
Martin
BambaPoker

Vad händer om folk loggar in för sent?
Lite info vad folk ska göra hade inte skadat.

Jag kan inte heller logga in! :gnissla

THE_HOJ_NOOB skrev:
men är det bara jag som inte kan logga in på bamba?
det går inte att logga in i klienten igen :va

De fixar säkert steken om några minuter. Nu går jag och dricker en folle så länge. Vi ses!

Inte jag heller. När man väljer reconnect blir det bara "Failed" å så kan man hålla på så tills man blir äldst i kommunen .. :gnissla

Faan, jag var het som en hel jävla bastu. Hoppas man inte svalnar i pausen :gnissla

Status
Ej öppen för fler svar.
Back