Sporthoj.com - Pokerturningering 11 Feb 15.10

Status
Ej öppen för fler svar.
Går inte att regga sig... Försökt med både web modellen och programmet :huvet

Det går inte att registrera sig till turneringen för mig heller... :va :confused:
Ps. Heter HOJ_NOOB... Mitt nick fick inte plats :mad:

Jag har samma problem !
Jag mailade dem, de svarade "Vi upplever just nu tekniska problem och jobbar på att åtgärda dessa så fort
som möjligt! Vi beklagar det inträffade och hoppas på att allt ska fungera
som vanligt igen inom kort."

Vi beklagar verkligen att det varit problem med registreringen till turneringen.

Vi gör allt för att det ska komma igång igen. Det är problem med servrarna i hela nätverket senaste gygnet.

Jag fick det att fungera precis så det kan vara löst nu, vilket jag verkligen hoppas.

Ni kan anmäla er ända fram tills turneringen startar så försök igen så hoppas vi att det fungerar.

(förstår om det är frustrerande men kan lova att detta är ovanligt och det är otur att det varit problem just nu)

Mvh
Martin

BambaPoker skrev:
Vi beklagar verkligen att det varit problem med registreringen till turneringen.

Vi gör allt för att det ska komma igång igen. Det är problem med servrarna i hela nätverket senaste gygnet.

Jag fick det att fungera precis så det kan vara löst nu, vilket jag verkligen hoppas.

Ni kan anmäla er ända fram tills turneringen startar så försök igen så hoppas vi att det fungerar.

(förstår om det är frustrerande men kan lova att detta är ovanligt och det är otur att det varit problem just nu)

Mvh
Martin

Skönt att höra att problemet är hos er i alla fall :)

*edit* Nu funka det för mig! :tummenupp

Har sett att abtalet registreringar öket nu så det ser ut som det fungerar :)

Jag kommer finnas tillgänglig att svara på frågor nu i 30 min och sedan 40 min innan turneringen börjar.

Jag verkar ha reggat mig precis när alla problem vart lösta. Smooth like a babys' butt :hihi Kommer dock inte hem förren 17 i eftermiddag men jag hoppas att jag inte åkt ut turneringen HELT då. :gnissla

Bara lite nyfiken på om ni har något som stoppar alla förbannade spionprogram som gör att folk kan se ens hand, eller i alla fall räkna ut sannolikheten för en?

Det finns tekniska säkerhetsåtgärder som hittar olika former av fuskförsök väldigt fort.

Det är minimal risk för att någon sådant glider igenom.

BambaPoker skrev:
Det finns tekniska säkerhetsåtgärder som hittar olika former av fuskförsök väldigt fort.

Det är minimal risk för att någon sådant glider igenom.

Toppen!

Tack för snabbt svar!

Nu gick det hur bra som helst att regga sig! Då är man så gott som 700:- rikare !

En liten fråga nu:
Hur gör jag sen när jag ska spela? Är det bara att trycka in på Sporthoj turneringen så ordnar det sig eller?

Om du är anmäld till turneringen så räcker det med att vara inloggad när turneringen börjar så poppar bordet upp automatiskt

Om man är anmäld, finns det några gratisbord som man kan provspela på för att se hur det funkar?
Kör klienten man laddar hem.

sandstream skrev:
Om man är anmäld, finns det några gratisbord som man kan provspela på för att se hur det funkar?
Kör klienten man laddar hem.

Japp långt net i listan för bord i lobbyn finns det bord som heter Fun Money bord dessa spelas för låtsaspengar.

Så det är bara att träna på

Det är gratis att deltaga men potten är på 200 kr/(euro?) ?

Det är redan 31 st som är reggade. Får jag plats ändå månne ? :va

Jag vill gärna va med. :D

Status
Ej öppen för fler svar.
Back