sporthoj.com nu långsammare än 91% av internetsidor

har du hittat en passagerare?

Japp men tyvär förstörde polisen det roliga!:död
Hade prisis hämtat en snygg söt vacker trevlig tjej jag varit kär i ett tag,å så svänger jag ut från hennes område! Vem möter man då? Jo här polisman å frupolis! 5 minuter senare kom en till polisbil! Sluta med att jag fick åka själv iväg:(

Man får inte skjutsa på 125 om man inte är äldre en 18!:dummer

Sportslö.com Sidan för långsamma användare

Nej nu får det fan vara nog. Kanske man skulle bli aktivare på svmc.se eller något istället.

Japp men tyvär förstörde polisen det roliga!:död
Hade prisis hämtat en snygg söt vacker trevlig tjej jag varit kär i ett tag,å så svänger jag ut från hennes område! Vem möter man då? Jo här polisman å frupolis! 5 minuter senare kom en till polisbil! Sluta med att jag fick åka själv iväg:(

Man får inte skjutsa på 125 om man inte är äldre en 18!:dummer

När fan blev det så? Det var ju halva nöjet med att åka 125a från man var 16, sjutsa b rudar altså.

Last edited:
Sporthoj.com är ju inte snabbaste sajten på internet.

Det roliga var att jag fick fram en felsida om "Database error" när jag skulle öppna den här tråden ... :ironi ...

Det känns mest som det är db som har ett jobbigt liv i sporthojs server, borde finnas en del att skruva på där - jag jobbar med sådant så om det behövs hjälp så är det bara att höra av sig.

YSlow plugin för firefox är en bra start, ADTECH toppade listan med 13.57ms och 27% av all tid

/S

Back