Sporthoj.com mobillogga

Andra MC-relaterade loggor?

Haj, vart tror ni man kan hitta bilder på hojjar, eller annat mc-relaterat till sin mobil (Nokia 6610 med färgskärm)?

Villee skrev:
Haj, vart tror ni man kan hitta bilder på hojjar, eller annat mc-relaterat till sin mobil (Nokia 6610 med färgskärm)?

Det är väl inget spec filformat, tror det funkar med det mesta. Problemet är ju bara att ladda över dem till telefonen. Då måste du ju ha en kabel. Annars är det ju bara att snoka runt lite i wapvärlden så finns det bilder lite här och var, brukar kosta typ 15 bagis

Jag har gjort ett sporthojs tema till ericsson T68i. Kan även göra loggotyper till vanliga nokia oxå

Swedie skrev:
akora! Spotta upp! Jag har en Nokia .. sunk-1kr-telefon.

Problemet är att jag kan bara skicka det till telefonen med hjälp av IR :(
Sporthojs temat till T68i kan där emot mailas, kan iof sporthojs logga till äldre mobiler oxå.

Ska ta en titt på det och se om jag kanske kan smsa det från min lur, var ett tag sedan jag höll på med loggotyper till nokia. Tror att det ska gå att göra så.

PMa ditt nummer

Har haft fullt upp hela veckan och när jag kommer hem idag ska jag packa sen drar jag till Gotland i morgon, så jag hinner inte med att kolla upp loggona förren nästa vecka.

Nyheter
Nicky Hayden-specialversion – såld för 2,5 miljoner

En exklusiv motorcykel med ...

BMW Motorrad Vision CE

På IAA Mobility 2025-mässan...

Höstrusch för våra fotografer

Inte bara sommarmånaderna, ...

Jonathan Rea avslutar sin racingkarriär

Efter nästan två decennier ...

Yamaha debuterar med V4 i MotoGP

Yamaha har meddelat att för...

Hojmys i Ugglans Park