Sporthoj.com missbruk ;)

Blackninja skrev:
Nu ska du inte hänga upp dig på småsaker lille vän, du kör trots allt ingen sporthoj, det kallar vissa också gay, men de håller käft om det :hej

Jo, men att det är GAY att åka sporthoj är ju ingen hemlighet.

Thundercat skrev:
grym :tummenupp

Undrar hur många som lider av sporthoj.com missbruk? :p :rolleyes:

Efter Sporthoj.com krachen för ett tag sen blev man botad genom att inte direkt regga sej igen ,måste dock erkänna att man smygtläst lite som gäst :cool:

Thundercat skrev:
Jag satt ju och väntade på din melodifestival poll.... :D
Ja de va skit att de inte gick att fullfölja den men alla delttävlingarna gick ju upp i rök därborta i det Earthquake drabbade Kalifornien.
Själv drabbades man av total minnesförlust å låg i dvala flera veckor.Vilgsbiker själv höll helt enkelt på att stryka med därborta.
Men nu när man har kört den första rundan med :squid så börjar blodet visst att pulsera igen. :tummenupp

Vilgsbiker skrev:
Ja de va skit att de inte gick att fullfölja den men alla delttävlingarna gick ju upp i rök därborta i det Earthquake drabbade Kalifornien.
Själv drabbades man av total minnesförlust å låg i dvala flera veckor.Vilgsbiker själv höll helt enkelt på att stryka med därborta.
Men nu när man har kört den första rundan med :squid så börjar blodet visst att pulsera igen. :tummenupp

Välkommen till verkligheten.... :D

Vart ligger fotskäl?

Thundercat skrev:
självklart har jag kört runt den... jag hinner inte läsa på skyltarna när jag kör för det går så fort.... :D :squid
Du får allt ta det lugnt där du.Själv höll ja på att slå mej fördärvad när en stenhård grävling traskade ut bara ett par meter framför mej.
Vilket håll brukar ni köra runt Lygnern?Om du väljer att köra södra sidan och sen när du kommer till första korsningen tar du höger istället för till vänster.Då kommer du ut på en ca 1.5 km öppen kurvig högfartsväg ,där kan du ge järnet ,sen gäller det att dra ordentligt i bromsen så du klarar den skarpa kurvan o inte brakar in i häcken vid skolan.
Då har jag nog både hört o sett dej :hej

Thundercat skrev:
Jag är osäker på vilket håll vi åker åt... har du nån karta över området runt omkring?
Okey blev lite dumt kanske att skriva södra sidan,men om jag säjer vänstervarv(Som i speedvay)så förstår du väl?

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...

Äldre än en gentleman