Sporthoj.com mätartavla

Basti

100% ÄGG
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Honda cbr1000rr
Klistermärke,tröjor bla bla bla varför inte en mätartavla

Bifogat

• sporthoj_vit.gif
    sporthoj_vit.gif
    13.4 KB · Visningar: 521
Gjorde en egen med en bättre .com adress... :D

Bifogat

• hardcore.gif
    hardcore.gif
    13.6 KB · Visningar: 482
Denna tyckte jag var snyggare! :D

may03_11.jpg

Smart att märka ut var hästarna ligger på för varv, men kan inte bestämma mig om det är amatöraktigt eller tufft.... :rolleyes:

tycker nog att det där är mest för ens egen tillfredställelse ähum..:rolleyes: på nåt sätt... ingen som direkt ser det heller...(då man åker förbi i.a.f.) vilket jag uppfattat som len del av poängen med tröjorna och klistermärkena i.a.f.

Bj skrev:
tycker nog att det där är mest för ens egen tillfredställelse ähum..:rolleyes: på nåt sätt... ingen som direkt ser det heller...(då man åker förbi i.a.f.) vilket jag uppfattat som len del av poängen med tröjorna och klistermärkena i.a.f.

ser du ett klistermärke eller vad det står på en tröja i 200blås har du bra syn. Det är ju ballt o se när man har parkerat hojen ju.

Bj skrev:

Skaffar du hoj eller prylar till den för annat än din egen tillfredställelse har du nog en skruv lös... :skrämd

Basti skrev:
ser du ett klistermärke eller vad det står på en tröja i 200blås har du bra syn. Det är ju ballt o se när man har parkerat hojen ju.

finns väl möjlighet att man EVENTUELLT kör långsammare än 200 nån gån kanske? t. ex. i stan?.
Menade att har man ett sporthoj-klistermärke/dekal kan det kanske vara för att locka andra till forumet eller att promota det rent allmänt inte för att man är så impad att man själv behöver en påminnelse om det hela tiden....detta är bara min åsikt dock.

CorbenDallas skrev:
Skaffar du hoj eller prylar till den för annat än din egen tillfredställelse har du nog en skruv lös... :skrämd

verkligen?
Nåja, jag personligen gör ju inte det i alla fall, och det var inte det jag menade heller....se mitt svar på annat inlägg ovan.

*/ ?>
Nyheter
MC-mässan startar idag

Med start idag, den 23 janu...

Fullt drag på mc-mässan i Jönköping!

Bikes monter full till bred...

Nya Indian Chief Vintage

I kölvattnet av att ha spar...

MotoGP 2026: kalender och förare

MotoGP-kalendern och förarn...

Benavides till dramatisk Dakar-seger

Luciano Benavides, som gick...

Gotland Ring Bike Week 2026 – rabatt på färjan klar!

Alldeles nyss fick vi klart...

Michelin lanserar Anakee Adventure 2 – nytt adventuredäck med fokus på väg, men redo för grus!

Michelin breddar sitt adven...

Svensk auktion med tävlingshojar

Det svenska företaget Antiq...

Officiella: Harley-Davidsons 2026-nyheter

Efter att Cruiser-programme...

WP kliver in i bromsvärlden – lanserar helt nya bromssystem

WP har länge varit synonymt...

Back