Ken Keniff
Skrapar trisslotter
Har slut på mina Sporthoj.com märken som jag beställde för länge sen, så om nån kan har ett par att sälja så säg till....Jag vill helst ha den kromade varianten som jag hade förut( vet inte om det finns nån annan färg)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
PMa SwedieKen Keniff skrev:Har slut på mina Sporthoj.com märken som jag beställde för länge sen, så om nån kan har ett par att sälja så säg till....Jag vill helst ha den kromade varianten som jag hade förut( vet inte om det finns nån annan färg)
Swedie skrev:Jag kan fixa vita och svarta. Är det av intresse? Önskar ävl lite i betalning... jag har lågt på pengar just nu så jag kan inte skicka ut gratis längre.

( du får betalt) Xakt, som Ken Keniff sa också. Dax för en beställnings formulär för kromade märken inför sommarenjesseboy skrev:Vi är nog ett gäng som är intresserade av kromade om det går att fixa.
Jag tar dom .......Behöver inte seSwedie skrev:Kan fixa kromade utan kantlinje (svart).. ska be brorsan (som gör dom) printa ut ett par exemplar så smäckar jag dom på min hoj så ni kan se hur dom ser ut på hojen.
|
|
Recension: Gilles MUE2 fotpinnsats
Om du vill förfina din hoj ... |
|
|
Recension: Gilles MUE2 fotpinnsats
Om du vill förfina din hoj ... |
|
|
Australiskt stjärnskott klart för GGN 2026
20-årige australiensaren Wi... |
|
|
Alltid redo för regn
Håll dig torr på hojen – ny... |
|
|
Bridgestone dominerade i Suzuka 8 Hours
Pressrelease från Bridgesto... |
|
|
Publikrekord under World Ducati Week
Ducati slog publikrekord un... |
|
|
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027
Brembos nya carboceramiska ... |
|
Ducati lanserar Desmo450 EDS
Ducati lanserar Desmo450 ED... |
|
|
|
Custom Bike Show 2026
I år var det 52a gången Cus... |
|
|
Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!
Med en månad kvar är det gl... |