Sporthoj.com märken över?

Ken Keniff

Skrapar trisslotter
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Den brann upp för länge sen och nån ny blev det inte
Har slut på mina Sporthoj.com märken som jag beställde för länge sen, så om nån kan har ett par att sälja så säg till....Jag vill helst ha den kromade varianten som jag hade förut( vet inte om det finns nån annan färg)

Ken Keniff skrev:
Har slut på mina Sporthoj.com märken som jag beställde för länge sen, så om nån kan har ett par att sälja så säg till....Jag vill helst ha den kromade varianten som jag hade förut( vet inte om det finns nån annan färg)
PMa Swedie

Jag har oanvända, men jag tror inte jag ska sälja dem...

Utöver dessa gjorde Swedie en hel bunt svarta samt vita (utskuren text) och delade ut på mc-mässan i Stockholm förra året (eller när den nu var)

Om någon undrar så är det denna variant Ken Keniff är ute efter:

009.jpg

Jag kan fixa vita och svarta. Är det av intresse? Önskar ävl lite i betalning... jag har lågt på pengar just nu så jag kan inte skicka ut gratis längre.

En kromad till mig med....behöver ett lyft för min gubbhoj.Hör av dig om detta....pengar inga problem :tummenupp

Swedie skrev:
Jag kan fixa vita och svarta. Är det av intresse? Önskar ävl lite i betalning... jag har lågt på pengar just nu så jag kan inte skicka ut gratis längre.

Svarta o vita vill jag ha....

Har beställt innan men gratis var de dock inte.... :hihi

Bling bling.......Kromade vill jag gärna ha Swedie( självklart så betalar jag).....Dom är snyggast... Jag tycker det är fulspel att sitta med litet privatlager med märken , Ge hit :4skrika ( du får betalt) :)

jesseboy skrev:
Vi är nog ett gäng som är intresserade av kromade om det går att fixa.
Xakt, som Ken Keniff sa också. Dax för en beställnings formulär för kromade märken inför sommaren

Kan fixa kromade utan kantlinje (svart).. ska be brorsan (som gör dom) printa ut ett par exemplar så smäckar jag dom på min hoj så ni kan se hur dom ser ut på hojen.

Swedie skrev:
Kan fixa kromade utan kantlinje (svart).. ska be brorsan (som gör dom) printa ut ett par exemplar så smäckar jag dom på min hoj så ni kan se hur dom ser ut på hojen.
Jag tar dom .......Behöver inte se :tummenupp

Nyheter
Recension: Gilles MUE2 fotpinnsats

Om du vill förfina din hoj ...

Recension: Gilles MUE2 fotpinnsats

Om du vill förfina din hoj ...

Australiskt stjärnskott klart för GGN 2026

20-årige australiensaren Wi...

Alltid redo för regn

Håll dig torr på hojen – ny...

Bridgestone dominerade i Suzuka 8 Hours

Pressrelease från Bridgesto...

Publikrekord under World Ducati Week

Ducati slog publikrekord un...

Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Back