Sporthoj.com kras

• Thread starter Thread starter Tommy.exe
  • Start date Start date

Tommy.exe

Guest
Sporthoj.com går ner varje morgon runt 4:00. Antar att det måste startas om/underhållas/förbättras. Är det såhär det kommer att vara nu i fortsättningen?
Frågar eftersom jag bara märkt det på senare tid. Nattliga aktiviteter måste planeras :mattias

Last edited:
Att siten tas ner mellan 04:00-04:30 ungefär har väl pågått "hur länge som helst"?

Kan dock också tycka att det är märkligt att det ska krävas att den görs helt otillgänlig.

Ofan... jag brukar oftast vara vaken till runt 6 på morgonen när jag är ledig. Och har inte märkt det innan :va Jaja... jag är säkert dement. :)

Det är den klassiska välbehövliga "SH-pausen", dem enda 20-25 minuterna på dygnet som man inte kan surfa SH, man måste liksom göra något annat:huvet

För mig som SH-addict så är detta en tid för självinsikt och meditation.

Lär dig leva med det, eller sluta med SH "cold turkey". Livet är hårt, men sådana här saker är lite av livets krydda.

Det är den klassiska välbehövliga "SH-pausen", dem enda 20-25 minuterna på dygnet som man inte kan surfa SH, man måste liksom göra något annat:huvet

För mig som SH-addict så är detta en tid för självinsikt och meditation.

Lär dig leva med det, eller sluta med SH "cold turkey". Livet är hårt, men sådana här saker är lite av livets krydda.

Nu när jag tänker på det brukar det vara runt 4:a som jag går över till ps3:an. Ofta mumlandes: -Jävlakukinternethelvete. För att sedan somna på soffan och sedemera bli väckt av en liten söt tjaj som vill se på cartoon network. runt 7 där nångång. :)

Kan dock också tycka att det är märkligt att det ska krävas att den görs helt otillgänlig.

Såvida man inte har investerat i backupprogramvara som hanterar onlinebackuper av databasen så är det ganska naturligt att göra det på en inaktiv databas. För det är det som händer antar jag.

Det är backup som tas då och databasen och sajten i sig måste stängas ner under denna tid.

*/ ?>
Nyheter
Yamaha Ténéré 700 World Raid provkörd och klar!

Just nu återhämtar vi oss p...

Provkörning pågår, Ténéré 700 World Raid!

Just nu är vi mitt i provkö...

Världslansering, Yamaha Ténéré 700 World Raid!

Just nu är Bike på plats på...

Scenic – navigering för dig som prioriterar vägen framför destinationen

Screenshot I samband med...

CTEK visar upp ny laddare och ”booster”

CTEK NXT 5 Nu börjar sol...

Vi provkör nya H-D-modeller

Allt om MC åkte till Malaga...

IDM tar klivet upp – EURO MOTO lanseras

EURO MOTO ersätter inte IDM...

Galfer skärper greppet om racing

Pressrelease från Galfer: ...

Vi provkör Indian Chief Vintage