Sporthoj.com konfiskeras av skattemyndigheterna!!! :(

CorbenDallas skrev:
Svårt att sova??

typ...

edit: och så passade jag på att lura mig själva i morse. körde till jobbet utan min dator... bara att vända tebaks och hämta den. men snacka om att jag kände mig lurad :p

Haha, bra som fan, jag gick på det ett tag :D
(har inte fått mitt morgonkaffe än så man är inte direkt snabb i tankarna ... ) :crash

ninja 636 skrev:
typ...

edit: och så passade jag på att lura mig själva i morse. körde till jobbet utan min dator... bara att vända tebaks och hämta den. men snacka om att jag kände mig lurad :p
:D :D :D

McB skrev:
00:54 - hur får du det till 6 minuter för tidigt?

Tid när inlägget kom in 03-31-2003 23:54, :confused: eller. jag kanske är ute och cyklar som vanligt. :öl

Mitt april skämt med mig själv:
Körde ner hojen till Mc Varuhuset för att fixa lite nya rykrör till den. Passar på att fika på ett hak i närheten. Blir upphämtad av en kollega där, och åker till kontoret. Väl på kontoret så undrar jag vart datorn är, April, April den har jag glömt på haket där jag fikade. Paaaaaaniiiiiiik!

...jag blev lite upprörd... så det måste brtyda att jag gick på skiten... fan... :rolleyes:

ninja 636 skrev:
typ...

Det är inte lätt att vara liten... =) Du kan ju alltid ringa o fråga Calle om du inte kan få låna en dator... Funkar säkert...*hohoho*

Nyheter
Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...

Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti

Den 7–10 augusti 2025 förva...

Tierp Arena värd för EM i Dragracing