Sporthoj.com klagomur för rättshaverister?

Status
Ej öppen för fler svar.

Nyteknik

Bannad
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Skeppshult damcykel
Har det blivit värre eller har de hätska inläggen om hur illa behandlade somliga anser sig bli och beskyllningarna för att det är statens fel varit lika vanliga på sporthoj.com sedan starten?

Kanske dags för Swedie att fundera över om detta skall vara en klagomur för rättshaverister elle samlingsplats för oss som älskar motorcyklar?

Det har varit väl mycket såna trådar sista tiden, men hellre ser jag ett friare forum än klagomursbiten helt skulle förbjudas.

äh klart som fan man blir lite lack om man åkt fast för nåt... tror inte många här kör 100% lagligt direkt (förutom jag då)... :rolleyes:

"i knew it was a crime but i did it anyway"

har man råkat ut för nåt så vill man väl skriva av sig antar jag...

ed: folk som klagar att andra är idioter inser oftast inte att dom själva är dom största idioterna :tungan :D

Last edited:
Men då ser vi till att skriva lite trevliga inlägg om motorcyklar!
Jag har börjat i det bästa forumet - Racingforumet.

personligen är jag less på alla personliga trådar som är om orättvisor,de som inet har nåt allmänt intresse.
Detstartas likadana trådar dagligen även om man lätt kan ta upp en gammal.

Det tänks noll innan en tråd startas anser jag.
1.Har detta varit uppe i en tidigare tråd (sök), kanske bara för nån timma sedan?

2.Är min fråga eller information intressant för andra?

3.Formulerar jag mig någolunda förståeligt med Topic och text?(behöver ju inet vara 100% rättstavat eller nåt)

4. Är det rätt forumdel jag postar i?

Det varierar med tiden vad som diskuteras. Stuntning, försäkringsbedrägerier, fortkörning, smitning, trimning av moppe, gay, moppefucko, lila depåstöd,dubbel och trippel postning, att döda och att äta djur, växthuseffekten och nu brott och straff. Allt har sin kulmen.

Men är det inte bra om man får tips vad man hade kunnat göra om man nu blivit av med körkortet i just den situationen man befunnit sig i?

Faktum är väl att dom flesta kör rätt så olagligt när man är ute..varför köra sporthoj med kapacitet som hos en porche turbo o lite till när man ändå inte får köra över 110???

Nicko@K.A.P skrev:
Men är det inte bra om man får tips vad man hade kunnat göra om man nu blivit av med körkortet i just den situationen man befunnit sig i?

Faktum är väl att dom flesta kör rätt så olagligt när man är ute..varför köra sporthoj med kapacitet som hos en porche turbo o lite till när man ändå inte får köra över 110???
jävligt enkelt att svara på, folk skiter i att svara på samma frågor som dyker upp minst en gång om dagen, har man nåt i skallen så söker man runt lite före innan man öppnar käften.

Det finns mängder av fortkörningstrådar med länkar och tips hur man kan bete sig, har man sedan ändå vissa frågor som man inet kan hitta svaret på lägger man sin tråd och då kanske folk inet upplever den som den vanliga ogenomtänkta skitfrågan längre och svarar.

Silwer skrev:
jävligt enkelt att svara på, folk skiter i att svara på samma frågor som dyker upp minst en gång om dagen, har man nåt i skallen så söker man runt lite före innan man öppnar käften.

Det finns mängder av fortkörningstrådar med länkar och tips hur man kan bete sig, har man sedan ändå vissa frågor som man inet kan hitta svaret på lägger man sin tråd och då kanske folk inet upplever den som den vanliga ogenomtänkta skitfrågan längre och svarar.

:lol

Så om du loosat kortet så skulle du inte starta en tråd ang det? Get a life Silwer! Tycker jag sett dig i varenda tråd härinne. Även fast du inte vet ett skit så måste du ändå ge din synpunk på det hela jämt.

Visst kan d bli lite för mycke ibland... :rolleyes:

Nicko@K.A.P skrev:

Så om du loosat kortet så skulle du inte starta en tråd ang det? Get a life Silwer! Tycker jag sett dig i varenda tråd härinne. Även fast du inte vet ett skit så måste du ändå ge din synpunk på det hela jämt.

HEHEHE!!!! JA DET STÄMMER JU!!!!

Nicko@K.A.P skrev:

nej det skulle jag inte, kolla de trådar jag har startat, du hittar inte den där typen av trådar från mitt håll.

Vad som händer mig så där privat det utsätter jag inte er med, så jävla onödigt och det har jag tyckt jämt.

Vill jag fråga nåt jag inte känner till eller kan hitta så skapar jag en tråd om det, men det är fasen inte ofta.

Men du måste förstå att jag bestämmer inte här på nåt sätt, en åsikt är en åsikt och man måste ju inte hålla med jämt.

Och ibland blir det för mycket helt enkelt.

Nyteknik skrev:
Har det blivit värre eller har de hätska inläggen om hur illa behandlade somliga anser sig bli och beskyllningarna för att det är statens fel
Jag tycker det verkar vara ett genomgående tema i de flesta trådar nu för tiden.
Allt är de där sossarnas fel, å det är INGEN som röstar på dem

Nyteknik skrev:
Har det blivit värre eller har de hätska inläggen om hur illa behandlade somliga anser sig bli och beskyllningarna för att det är statens fel varit lika vanliga på sporthoj.com sedan starten?

Kanske dags för Swedie att fundera över om detta skall vara en klagomur för rättshaverister elle samlingsplats för oss som älskar motorcyklar?

Du klagar ju just nu. Så du bidrar till det hela själv. maddafakka :yoparty

Nä, men jag försöker... dock verkar väldigt många deppiga o mongo sista tiden.

Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey