Hej, jag har själv stort behov en en relativt STOR (i format) o fin Kalender för att minnas allt jag ska göra nästa år: arrangemang, fester, åkningar, rr-tävlingar och att annat krimskrams. Jag har möjligheten att göra en egen Sporthoj.com-kalender som jag skulle kunna sälja vidare till de som vill ha. Men vill innan jag funderar på att trycka i större skala veta om intresse finns. Det vore för 2004, och ja, jag vet att det är 2004 om några dagar, men det gör väl inget? Vinter... så det går ju inte fylla upp Kalendern med mycket just nu ändå. För bilder m.m i Kalendern skulle jag vilja lägga upp en liten "tävling" där alla får skicka in de bilder de tycker är värda att inkluderas i kalendern. Och såklart kommer "Credit: xxxxx" stå på bilden som den tillhör.
Formatet vore cirka A3 (dubbelt så stort som A4 i yta). 4färgers tryck. Jan-Dec
och kommer Inte, innehålla namnsdagar eller nått förtryckt. Allt får fyllas i av dig.
Sen vet jag att du kan köpa en kalender varsomhelst för en mycket billig penning. Men jag kan inte sälja dem för 15kr. Så är det bara. Så kom med seriösa förslag om vad priset kan vara. Jag måste kunna gå lite i vinst iaf.
tacksam för seriösa svar som sagt. Allt annat tar jag bort.
Johnny
Formatet vore cirka A3 (dubbelt så stort som A4 i yta). 4färgers tryck. Jan-Dec

Sen vet jag att du kan köpa en kalender varsomhelst för en mycket billig penning. Men jag kan inte sälja dem för 15kr. Så är det bara. Så kom med seriösa förslag om vad priset kan vara. Jag måste kunna gå lite i vinst iaf.

tacksam för seriösa svar som sagt. Allt annat tar jag bort.
Johnny