Sporthoj.com i mobilen

UrbanTiger skrev:
2610583 Nu gick det bra att logga in men åäö funkar inte på skärmen.
Första inlägget i denna tråden är läsbar. Förmodligen detta inlägg också.
något fel på datorn du använder tror jag. :)

crashtestdummy skrev:
2610805 funkar det till en SE W800i eller måste man ha 3G?
:va
3G är ett sätt för mobilen att kommunicera med omvärlden, det har inget med mobilens mjukvarustöd att göra. Rätt säker på att det funkar med W800. Det funkade då med min 4 år gamla P800 :fakta
Men ja, det funkar på W800! :tummenupp
Här kan man kolla vilka mobiler som har stöd för Opera Mini! Klicka på respektive användare.

Blir rätt förbannad på allt skitsnack om att man kan kolla mailen i mobilen, OM man skaffar 3g. Jaha? Jag har kollat mail i mobilen i 5-6 år! Jag satt å irc'ade för flera år sen också, funkade alldeles utmärkt! Fast det är väl ingen som vet vad det är idag, när M$ har fått alla att tro att MSN är det enda som finns och att den enda gratismailen som finns är hotmail :huvet :gnissla

Intressant, skriver från min z710i i opera-mini som inte finns med i listan över kompatibla telefoner. Men jag har ju uppdaterat den till en w710i :)

crashtestdummy skrev:
2610805 funkar det till en SE W800i eller måste man ha 3G?
:va

Det enda som 3G gör är att det går snabbare.

Hoztic skrev:
2610836 3G är ett sätt för mobilen att kommunicera med omvärlden, det har inget med mobilens mjukvarustöd att göra. Rätt säker på att det funkar med W800. Det funkade då med min 4 år gamla P800 :fakta
Men ja, det funkar på W800! :tummenupp
Här kan man kolla vilka mobiler som har stöd för Opera Mini! Klicka på respektive användare.

Blir rätt förbannad på allt skitsnack om att man kan kolla mailen i mobilen, OM man skaffar 3g. Jaha? Jag har kollat mail i mobilen i 5-6 år! Jag satt å irc'ade för flera år sen också, funkade alldeles utmärkt! Fast det är väl ingen som vet vad det är idag, när M$ har fått alla att tro att MSN är det enda som finns och att den enda gratismailen som finns är hotmail :huvet :gnissla

Håller med!
MS har tagit över för mycket. Det finns andra bra alternativ som är gratis.
Mail i mobilen är inget nytt, det är bra ett försäljnings knep från 3G operatörerna.

Last edited:
Fattar inte varför folk inte använder alla fina finesser i sina telefoner. Själv är jag o grejar på min internetbank nästan dagligen på wap. Kör lastbil efter eniros kartor på wap. De ggr man åker buss eller spårvagn kollar man tidtabeller m.m. Läser sporthoj.com.. O folk kollar på en o undrar va fan man gör.
Var guld förut när comviq hade nån kampanj, det var gratis gprs. Ja vips så surfade man med telefonen som modem istället för vanliga modemet man hade på den tiden. Fint o sitta var som helst och surfa. Redan då.

Gamebox skrev:
2611190 Det enda som 3G gör är att det går snabbare.

Håller med!
MS har tagit över för mycket. Det finns andra bra alternativ som är gratis.
Mail i mobilen är inget nytt, det är bra ett försäljnings knep från 3G operatörerna.
ok. rörde kanske ihop begreppen lite, :D
Men det är lite jobbigt med så liten skärm, kan man ändra något med grafikinställningarna förutom att ta bort bilder?

wheelie82 skrev:
2611225 Fattar inte varför folk inte använder alla fina finesser i sina telefoner. Själv är jag o grejar på min internetbank nästan dagligen på wap. Kör lastbil efter eniros kartor på wap. De ggr man åker buss eller spårvagn kollar man tidtabeller m.m. Läser sporthoj.com.. O folk kollar på en o undrar va fan man gör.
Var guld förut när comviq hade nån kampanj, det var gratis gprs. Ja vips så surfade man med telefonen som modem istället för vanliga modemet man hade på den tiden. Fint o sitta var som helst och surfa. Redan då.
Håller med! Inte fan använder jag den å ringer med :hihi

För några år sen hade jag en Golf II (har den iofs kvar, säljes billigt :hihi) som strulade. Jag var inte hemma, så jag tog upp mobilen och la in ett inlägg på ett forum. En timme eller två senare hade jag fått svar och problemet var löst :tummenupp Så mer stöd för SH i mobilen :)

nästan alla telefoner jag haft har funkat med opera mini men ingen har varit med i listan.apropå tele 2 så har de nått sånt där fast pris för wap men vad det var har jag glömt...

UrbanTiger skrev:
2611633 Surfar du mobilt så svarar väl forumet med en WAP sida, LR :va
Sått automojtisk greja.

nej :(

inte i opera mini på min SE lur ivf. har provat tidigare. det hade varit himla-jätte-super bra ivf!

kan man surfa sporthoj på tunnelbanan! (sidan blir som sagt väldigt lång annars)

Hur går det med en wap / bantad sh sida för små telefoner?

Själv har man en qtec 8310 som fungerar ganska bra med sidorna,
men sh blir så jedrans avlång!

sitter hällre hemma å surfar på sporthoj än i någon keff mobil..

wdac skrev:
2657986 sitter hällre hemma å surfar på sporthoj än i någon keff mobil..

Det är sant, men ta med den stationära datorn på bussen. Ingen höjdare..:D

Ja hur går det swedie / Hur gör jag : )
Jag börjar surfa mer och mer med telefonen med
opera mini på min qtek 8310, Vad händer : )?

Nyheter
Norton Motorcycles siktar på fyra nya modeller till 2026

Norton Motorcycles förbered...

GB350S i fokus på Wheels and Waves 2025

Honda var tillbaka i Biarri...

En hyllning till mästaren!

Pressrelease från MV Agusta...

Vinnarhoj från Custom Bike Show

I nästa nummer av Allt om M...

Testhoj hämtas från Sulas MC

Vi åkte till Strängnäs för ...

Transportstyrelsen avvecklar appen Mina fordon