Kapten Blåskägg
Ny medlem
Affe_R1 skrev:2332557
Jag får tacka för en trevlig kväll och även för "extraturen" som vi fick i snabba medelgruppen![]()
Haha, ja vad hände? Missade att uppdatera mig själv

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Affe_R1 skrev:2332557
Jag får tacka för en trevlig kväll och även för "extraturen" som vi fick i snabba medelgruppen![]()
Affe_R1 skrev:2332557Generatorkurvan
Kapten Blåskägg skrev:2332560Missade att uppdatera mig själv![]()
Annars finns det ett ganska nytt å fint träkors där, som riktmärke.d1ce skrev:2332561Är det den (om man åker mot vaxholm) som har en fick på högerkanten för att sedan sluta i en liten uppförsbacke?
Det är kurvan där folk åker av påväg till Waxholm...d1ce skrev:2332561Är det den (om man åker mot vaxholm) som har en fick på högerkanten för att sedan sluta i en liten uppförsbacke?
-@ndreas
War-psycho skrev:2332569Annars finns det ett ganska nytt å fint träkors där, som riktmärke.![]()
d1ce skrev:2332561
Iom att vi var så rackarns snabba, missade vi er i Kårsta(?) och körde en längre, svårare, mer utmanande och jättegrusig omväg...
-@ndreas
Kapten Blåskägg skrev:2332584Tur för er det, annars hade jag stekt er så in i helvete![]()
Ullis skrev:2332572Jisses, här händer det grejer...å varken jag eller Nursey var på plats![]()
Välkomna hem![]()
Till något annat.
Nursey skrev tidigare något om en "Nursey fucked up" lista.....kan meddela att den växer.
1. Vår första dejt. Hon drar med mej ut på E4 i fel riktning efter en tankning i Knivsta. Resulterade i en omväg på 4 mil motorväg.
2. Vi tankar på Preem i Uppsala innan vi drar till U.Väsby & Donken. Hon drar upp slangen ur tanken med fingret på "klykan". Resulterade i att Ullis som står bredvid, blir "tankad" & har luktat soppa i två veckor.
3. Hon fixar tid på massage för min onda nacke & skuldror & till bra pris.
Resulterar i att nacke & skuldror känns rätt ok, men antingen blev det en sträckning på köpet eller ett tillknölat revben. Hur som helst gör det ont som fan & jag kan inte ens garva längre![]()
4.
5.
6.
7.
8.
100.
P.S Om ni vill får Ni ljuga.....bara den blir låååång
d1ce skrev:2332589Sure, ungefär som din son stekte dig verbalt, mr.minstdubbeltsågammalsomandreasrossiblomstedt.![]()
![]()
-@ndreas
Vet ingen historia bakom det, såg det bara när vi slet upp Freddans hoj ur krondiket där.d1ce skrev:2332580Hänt något nyligen jag inte är medveten om? Någon här ifrån?
Kapten Blåskägg skrev:2332598Jaha min gode mytomanfetischist, om vi tar och analyserar dina rader här så ser vi ett par faktafel. Jag är INTE dubbelt så gammal som dig![]()
Att kombinera namn som Andreas Blomstedt och Rossi i samma mening känns framför allt väldigt främmande men också som en svårtartad kränkning av Rossi.![]()
Min sons veckopeng är naturligtvis indragen på obestämd framtid![]()
d1ce skrev:2332605Men jag ska steka-rej trotts din wannabeklubba!
-@ndreas
Ullis skrev:2332572Jisses, här händer det grejer...å varken jag eller Nursey var på plats![]()
Välkomna hem![]()
Till något annat.
Nursey skrev tidigare något om en "Nursey fucked up" lista.....kan meddela att den växer.
1. Vår första dejt. Hon drar med mej ut på E4 i fel riktning efter en tankning i Knivsta. Resulterade i en omväg på 4 mil motorväg.
2. Vi tankar på Preem i Uppsala innan vi drar till U.Väsby & Donken. Hon drar upp slangen ur tanken med fingret på "klykan". Resulterade i att Ullis som står bredvid, blir "tankad" & har luktat soppa i två veckor.
3. Hon fixar tid på massage för min onda nacke & skuldror & till bra pris.
Resulterar i att nacke & skuldror känns rätt ok, men antingen blev det en sträckning på köpet eller ett tillknölat revben. Hur som helst gör det ont som fan & jag kan inte ens garva längre![]()
4.
5.
6.
7.
8.
100.
P.S Om ni vill får Ni ljuga.....bara den blir låååång
Kapten Blåskägg skrev:2332598bla bla
Kapten Blåskägg skrev:2332591![]()
![]()
![]()
Inlåst naken i badrummet medans Dublin Firefighters bryter upp badrumsdörren...på vilken plats ska den in?![]()
Sen har man ju ett par riktiga stekarhistorier men jag vill ju gärna fortsätta att vara kompis med henne![]()
Kapten Blåskägg skrev:2332609Det gör du kompis, än så länge![]()
Nursey skrev:2332612..bla...bla...bla...
Summa sumarum..det finns två kex i uppsala som behöver massage![]()
Kapten Blåskägg skrev:2332618![]()
Kan ni vänta tills imorgon?
Nursey skrev:2332612*tar en liten blå tablett till*
Nursey skrev:2332615
Du kan gå in o ta alla trådar startade av mig o lägga upp på er lista![]()
fille600 skrev:2332614Jaha se där, skulle du inte hem tidigt för att orka bära tegel imorron.Vad ser man när man kommer hem! Fortfarande vaken och vilt spammande
.
Anyway, trots alla incidenter (skönt att höra att Doktorns kompis är -efter omständigheterna- ok) så var det i övrigt som vanligt lyckat.![]()
En vecka kvar!
Nu är det exakt en vecka kv... |
|
![]() |
Farligt vilseledande alkomätare på marknaden
Ett stort oberoende test ut... |
![]() |
Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey
För att fira den trefaldige... |
![]() |
Vi provkör Indian Sport Chief RT
I Allt om MC nummer 8 som k... |