Sporthoj.com Grupp/Onsdagskörning 070502

WOHOO!
Ägarbytet igenom! Hojen står nu på mig!

Här skall gasas! :)

Tur inte Valrog kommer, då slipper jag ha honom ivägen framför mig! ;)

/H

jag (beige tröja & röd SV) och farsan (gul gubbe på gul 954) vill tacka Skägget och alla andra för en trevlig tur!

Jahapp .. trots att jag lämnade innan det roliga började (Karby-> Vaxholm) så blev det ett par bilder .. om någon inte vill vara med så hojta till. :tummenupp

Last edited:
Jaha då är det bara att tacka kapten för ännu ett trevligt arr. 30 startande blev vi från Donken Väsby, trots kylan. Inte riktigt lika många gick i mål i Vaxholm men ändå.Trevligt värre:tummenupp

Och nu lite gnäll:
30/50 sträckor är inte platser där man kör ikapp resten av gruppen om man har hamnat efter. Som kökarl i mellangruppen såg jag ett antal fall av 80-90 blås på 50 sträckor inne i byar. Det duger inte.:tummenner

jag (beige tröja & röd SV) och farsan (gul gubbe på gul 954) vill tacka Skägget och alla andra för en trevlig tur!

Tack själv och alla andra som var med ikväll :)

Tjong i fi**an vad kallt det var på slutet :fakta
Riktigt kul att se lite nya nyllen också bland de gamla.

See you folks!

//KB

Bikerwoman: Att göra en egen grupp bara för att slippa smaka käppen av mig på Bogan är inte värdigt din hoj....jag såg att den skämdes :D

Tack själv och alla andra som var med ikväll :)

Tjong i fi**an vad kallt det var på slutet :fakta
Riktigt kul att se lite nya nyllen också bland de gamla.

See you folks!

//KB

Bikerwoman: Att göra en egen grupp bara för att slippa smaka käppen av mig på Bogan är inte värdigt din hoj....jag såg att den skämdes :D

Snälla Jensa, du måste ju förstå att jag som SMC-instruktör måste tänka på trafiksäkerheten!! Jag kan ju tappa fokus på min körning om jag måste ligga bakom dig och titta på din fantastiska kropp! Du får ju ha i betänkande att jag är en utsvulten singel!!!

Jag vill tacka för en trevlig onsdagskörning.....:tummenupp :tummenupp

Hoppas vi syns på lördag i på barkaby flygfält och provkör lite hojar...:yoparty

// Colossus

Beklagar.... Det var grötigt på E4:an, landade i Väsby kl.18.15 men då hade ni redan åkt. :(

Hoppas ni hade kul.

Jaha då är det bara att tacka kapten för ännu ett trevligt arr. 30 startande blev vi från Donken Väsby, trots kylan. Inte riktigt lika många gick i mål i Vaxholm men ändå.Trevligt värre:tummenupp

Och nu lite gnäll:
30/50 sträckor är inte platser där man kör ikapp resten av gruppen om man har hamnat efter. Som kökarl i mellangruppen såg jag ett antal fall av 80-90 blås på 50 sträckor inne i byar. Det duger inte.:tummenner

Jag tänker addera en liten detalj som jag noterade under dagens körning.
Inte nån brasklapp, men något att tänka på.

När vi sitter och kör på erkänt bra hojvägar.
Se till att hålla er på er sida av väghalvan.

Även om ni tror att ni ser bra och har fri sikt.
Utgå ifrån att det kommer nån i 200 från mötande.

Då hjälper det inte att ni ser ok 20 - 30 meter framför er i svängarna..

Kort sagt..
Man genar inte i en vänsterböj på Gottröravägen ..
Det är förknippat med livsfara.

Tack för en trevlig tur på sköna (och delvis bekanta) vägar!
Jag hör säkert till den långsamma gruppen för ibland hängde jag inte med alls! :gråta Det blir säkert enklare så småningom.

Jag lämnade gruppen i Karby, men åker gärna med igen (om jag inte jobbar)!

*vinkar glatt*

Snälla Jensa, du måste ju förstå att jag som SMC-instruktör måste tänka på trafiksäkerheten!! Jag kan ju tappa fokus på min körning om jag måste ligga bakom dig och titta på din fantastiska kropp! Du får ju ha i betänkande att jag är en utsvulten singel!!!

Bahh,,,,

Snövit och dom sju.....

Helvete kvinna! Lite fler såna där inställsamma/totalt verklighetsfrämmande inlägg, och Jensas ego kommer behöva eget postnummer..:D

Fan vad jag saknade att åka med er idag. Jobba Onsdagar=dödsångest..:näsblod

Last edited:
Jag kan ju tappa fokus på min körning om jag måste ligga bakom dig och titta på din fantastiska kropp! Du får ju ha i betänkande att jag är en utsvulten singel!!!

Ingen fara, den ser du ju bara fram till andra kurvan ändå :pannkyss

Fantastiska kropp....eehh jag tror du behöver glasögon gumman :D

Kul liten sväng blev det... :) Knatten körde rätt bra hem dessutom, ska skola honom i gammal phulgixxeranda. Snart går vi in på den avancerade kursen med silvertejp och buntband.

Btw, ingen som känns vid att de lyckats knäcka mitt bromsgrepp? Det var i princip rakt av från det att jag anlände donken, slog en drill och det färden började.

-@

Helvete kvinna! Lite fler såna där inställsamma/totalt verklighetsfrämmande inlägg, och Jensas ego kommer behöva eget postnummer..:D

Fan vad jag saknade att åka med er idag. Jobba Onsdagar=dödsångest..:näsblod

Det är redan kört...

Den vekliga storyn var att hon satt utmed halva vägen och körde med en hand på styret..

Vadå, är det nån som waistat ditt bromshandtag :va

Vet inte. När jag kom till hojen efter snabbpissen och skitsnacket med er stod det knäckt med 90gradersböj... Knäckt nerifrån och upp.

Ingen stor grej, lätt irriterande bara. Hade varit en tråkigare historia om man upptäckt det när det var dags att bromsa.

-@

Vet inte. När jag kom till hojen efter snabbpissen och skitsnacket med er stod det knäckt med 90gradersböj... Knäckt nerifrån och upp.

Ingen stor grej, lätt irriterande bara. Hade varit en tråkigare historia om man upptäckt det när det var dags att bromsa.

-@

Men får man inte ta i för att knäcka ett sånt? Var det keff innan?

Det är redan kört...

Den vekliga storyn var att hon satt utmed halva vägen och körde med en hand på styret..

Nej hon satt och blev lite fuktig på bäret för jag är så sjukt j-a snygg :fakta

Last edited:
Back