Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Thyg0d skrev:2429265Lastgammal?? och säger du 30 så tar jag med mig ett baseballträ nästa gång jag ska till landet!![]()
fille600 skrev:2429217Frisk ! Inte på en endaste millimeter av hans lekamenJag hölll på att garva läppen av mig när du drog det där i bilen. Satt och undrade hur länge det skulle dröja innan det vart offentligt
![]()
d1ce skrev:2429169Ok, ett gäng damer på party, jag får väl följa med nästa gång så ni åtminstone får en man att dela på
-@
Ullis skrev:2429271Klart man måste dela med sejHan är ju inte här & kan försvara sej nu heller.....vilket gör de roligare
Ska bli kul att höra diverse bortförklaringar sedan.
d1ce skrev:2429267Jag blir nog 25, skulle jag tro
-@
Ullis skrev:2429271Du missade något. Du kanske rent av hade blivit upphånglad i något hörn med skum belysning.....fast de får du ju förstås aldrig veta![]()
Jag vet att du vill...!Thyg0d skrev:2429280Okay... Luftvärnskanon it is then....![]()
Håll i dig plutte...
lastgammal vid 25? Herregud... du är ju inte ens lite torr bakom öronen...
![]()
d1ce skrev:Livet ÄR förbi och över, nu är det bara volvon och pension kvar
-@
Thyg0d skrev:2429289TRo mig... Livet BÖRJAR vid 30...
Innan är man ju helt väck...
Det är ju nu allting börjar trilla på plats OCH försäkringen
blir snuskigt billigt...![]()
Ullis skrev:2429271Klart man måste dela med sejHan är ju inte här & kan försvara sej nu heller.....vilket gör de roligare
Ska bli kul att höra diverse bortförklaringar sedan.
d1ce skrev:2429292Och överskottet från försäkringen går till blöjjor och välling? Nej tack
-@
fille600 skrev:2429294Ha,Ha, helt rätt! Även om han är hal som en ål, så kommer han få klia sig rejält i skägget för att klara sig ur den här gången![]()
Jag förutsätter att meddelande finns kvar i mobilen för att kunna användas om det behövs. De har ett synnerligen högt bevisvärde![]()
![]()
d1ce skrev:2429282Ahh sugarJag vet att du vill...!
Får prova lyckan nästa pub helt enkelt
-@
Men givet ska du med, det var ju bara uppvärmning denna gång Thyg0d skrev:2429300
Tycker dock att ovanstående sms ska publiceras omgående så
han får vääääldigt mycket att förklara...![]()
Ullis skrev:2429314App app app, blanda inte in mej i vårt förhållande nu......... jag var inte den enda brewden i skocken.Men givet ska du med, det var ju bara uppvärmning denna gång
![]()

fille600 skrev:2429294Ha,Ha, helt rätt! Även om han är hal som en ål, så kommer han få klia sig rejält i skägget för att klara sig ur den här gången![]()
Jag förutsätter att meddelande finns kvar i mobilen för att kunna användas om det behövs. De har ett synnerligen högt bevisvärde![]()
![]()
Thyg0d skrev:2429300Hörrö! Jag sa äldre... Inte inlagd på hemmet...
Inga blöjor och välling planer här på väääldigt länge...
Man får ju planera...![]()
Ullis skrev:2429324Det ska arkiverasSynd man inte sparat alla mess, hade ju kunnat göra en mindre förmögenhet på att ge ut en bok om KB´s bästa.
![]()
d1ce skrev:2429326
Pratar med KB i tele nuEller nyss rättare sagt... Han är lika väl informerad om läget som vanligt
fille600 skrev:2429339Han är som en bläckfisk den mannen, tenktakler ute överallt så att inget missas!

Ullis skrev:2429183En något sliten Jensa, som han själv undertecknat sej med i messen, har skrivit följande under lördmorgon/kväll.
*Ska du pilla på Kakans mutta så ska jag ha bildannars kommer bamsefar i din mobil.
*Hur var bortamatchen hos Kakan? Sa du att du skulle mecka Kakans mutta?
*1 liter cola o en stadig lasagne har stadgat upp skeppet lite. Vadå muskläm, har jag gjort bort mej nu IGEN?? Fattade inte det där med däcket som alla surrade om?
* Jag måste va jävligt trög, fick du punka på ditt nya bakdäck?
* Mopsa dej inte kvinna!!!Någe drag i tråden? Hur många sidor har de trasiga jävlarna spammat ihop? Du hade fan platsat igår för du vet ju hur man dyngar till på allvar
![]()
* Och vad fan är pumka?
########################################################################################################
*Har meddelat herrn att han kan glömma muttor ett tag, han är ju på "semester" med familjen.
*Ja, TRÖG var ordet. Punka i gamla däcket & nytt på från Snigeln.
*Pumka ÄR punka, OM man är bakis & fortfarande (efter 4 mess med ordet pumka) inte orkar ändra/lägga till i ordlistan![]()
*18 sidor i tråden, så du får sluta umgås med familjen....det stjäl för mycket tid från SH.
edit: uppdatering......BK tror det är dags att skilja sej & bara ha barnen varannan vecka, han vill ju göra både sej själv & SH rättvisa
Så, var är denna karl frisk tro???![]()
Lord Adrian skrev:2429074attans vad massa kex det var då![]()
*dreglar på tangentbordet*
![]()
d1ce skrev:2429254
Bla bla bla bla!!
-@

|
|
Nordic Sport & Event sammanfattar 2025 års GGN
Pressrelease; Visby, 2025-1... |
|
|
2026 års YAMAHA XSR900 GP
Yamahas Sport Heritage-seri... |
|
|
Yamaha firar 70 år med klassiska Supersport-färger
Yamaha Motor firar sitt 70-... |
|
Smarta garageprylar från IVON!
IVON motorcykellyft, 450 ki... |
|
|
|
Med ny V-twin och monocoque-ram
Ducati presenterar nya Hype... |
|
|
Slutstrid i MotoGP
MotoGP-säsongen börjar lida... |
|
|
CFMOTO V4 SR-RR
CFMOTO presenterade sitt pr... |
|
|
Honda V3R 900 E-Compressor
Honda V3R 900 E-Compressor ... |
|
|
Indian Concept Girder – En framtidsvision?
Indian Concept Girder är en... |
|
|
Yamaha R7 får stor uppgradering!
Yamaha R7 får en nängd uppg... |