Froberg_racing skrev:2423944Hehe Kan inte låta bli är född sån!![]()
Du får berätta, jag sysslar inte med sådant

Vem känner sådana behov, jag är ju bara pojk
-@
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Froberg_racing skrev:2423944Hehe Kan inte låta bli är född sån!![]()
Noyah skrev:2423756kör du upp bilden i dens orginal size så ser du att det är en som gör en stoppppiiiieee
d1ce skrev:2423946Du får berätta, jag sysslar inte med sådant![]()
Vem känner sådana behov, jag är ju bara pojk
-@
Ullis skrev:2423679
Jag undrar förresten VEM det var som tyckte att vi skulle köra till Norrtälje ist för hem efter Donken, kl halv ett på natten![]()
Vet du nåt om det Nursey?![]()
d1ce skrev:2423824En clearsilpumpad, viril och något sliten 24åring från de ädlare delarna av östra roslagen med en väl utvecklad **flora av regnbågsfärgadfärgad flänsost. Missbrukar vaseline och är av någon konstig anledning lite slapp där bak. Annars är det en prima man (eller pojke om du föredrar det) i sina bästa dagar...
Har helt släppt sitt begär för ollning, så var lugn.
Har du några övriga önskemål kan de säkert tillgodoses.
-@
d1ce skrev:2423921
Till skillnad från mig kanske du är nöjd med att ha kapten jöns i röven?!
-@
Ullis skrev:2423962Hmmm.....jag känner mej en ANINGEN förbisedd här.![]()
Nursey.....så, vad vet du om detta.....TALA TILL MEJ!!!
**Det där var lite mer info än vad jag palladeJag är hemskt ledsen, men jag tror vi måste göra slut
![]()
Nursey skrev:2423839Nästa vecka (ni vet då jag inte skall baka) då blir det kolakakor
så ni kan börja banta redan nu
![]()
Anderzzon skrev:2423863Har D1ce fått ragg som dessutom har dokumenterats i inlägg 940![]()
Garanti alltså då lär man ju åka med nästa gång![]()
Nu var jag elak flåt
xfader skrev:2423934Jag försökte komma igår. Men efter att ha torrsimmat lite i garaget insåg jag att det är svårt att köra hoj utan "the twist of the grip". Först tänkte jag:
- Fan det här är grymt ju, går att gasa skitbra
Sen gick det upp för mig att det fanns typ 85% mer gas att ge
... Och nu blev jag sugen på kakor också![]()
Ullis skrev:2424001Förresten så behöver jag lite hjälp, eller snarare med/mot åsikter gällande en Polo 1,6-99 3-dörr.
Tur att det inte alls är off topicUllis skrev:2424001Förresten så behöver jag lite hjälp, eller snarare med/mot åsikter gällande en Polo 1,6-99 3-dörr.
Är sugen på denna. Enda "felet" är väl kanske att lacken är skavd...inte till botten men ytligt....på ena kofångarsidan (dottern i huset har piskat lite buskar med den). Inget som syns så mycket, men man vet ju om det.
Fått ner från 45-40, så det känns bra. Bes utan anmärk i aug, ska skattas i nov.
Sv. såld, underredsbeh. 2005, servo, cd, alu-fälg på sommardäck, v-däck på stålfälg, dragkrok, nokia(större) handsfree, airbags på båda sidor, ABS.
Kamkedja bytt i jan, han ska byta olja, filter & luftfilter till mej om jag vill ha den.
Mot./kupévärmare glömde jag kolla, får ta det när jag ringer & säger ja eller nej. Kändes jäkligt skön att köra & skulle passa mej & lillan kalas då jag e skitless på Uno.
Försäkring löjliga 250/mån hel.
Så, vad tror Ni. Ska man slå till som man köper skor....eller vänta in nåt ev ÄNNU bättre? Har jag iofs gjort sedan våras....det sitter banne mej i tjära här![]()
Ullis skrev:2424001Förresten så behöver jag lite hjälp, eller snarare med/mot åsikter gällande en Polo 1,6-99 3-dörr.
Är sugen på denna. Enda "felet" är väl kanske att lacken är skavd...inte till botten men ytligt....på ena kofångarsidan (dottern i huset har piskat lite buskar med den). Inget som syns så mycket, men man vet ju om det.
Fått ner från 45-40, så det känns bra. Bes utan anmärk i aug, ska skattas i nov.
Sv. såld, underredsbeh. 2005, servo, cd, alu-fälg på sommardäck, v-däck på stålfälg, dragkrok, nokia(större) handsfree, airbags på båda sidor, ABS.
Kamkedja bytt i jan, han ska byta olja, filter & luftfilter till mej om jag vill ha den.
Mot./kupévärmare glömde jag kolla, får ta det när jag ringer & säger ja eller nej. Kändes jäkligt skön att köra & skulle passa mej & lillan kalas då jag e skitless på Uno.
Försäkring löjliga 250/mån hel.
Så, vad tror Ni. Ska man slå till som man köper skor....eller vänta in nåt ev ÄNNU bättre? Har jag iofs gjort sedan våras....det sitter banne mej i tjära här![]()
Froberg_racing skrev:2423958Oki du vill alltså att jag ska dra hela storryn om blommor och bin!! Stackare du måste ha missat biologin i skolan! He He![]()
Ullis skrev:2423962**Det där var lite mer info än vad jag palladeJag är hemskt ledsen, men jag tror vi måste göra slut
![]()
Anderzzon skrev:2423982![]()
Näe men jag har kommit dig på spåren, men jag ska inte avslöja något för kexen promise![]()
Ja åkte förbi dig idag (ja ditt jobb iaf).. men du hörde säkert inget, ja måste nog plocka bort dämparen tror jag..Kapten Blåskägg skrev:2424029Låna skiten och kör hit med den så ska vi slå en ordentlig koll![]()
Kapten Blåskägg skrev:2424004Du kunde ju åkt bakom d1ce![]()
Anderzzon skrev:2424018Ingen Ac betyder att du får säga nej
scud skrev:2424036Ja åkte förbi dig idag (ja ditt jobb iaf).. men du hörde säkert inget, ja måste nog plocka bort dämparen tror jag..