Sporthoj.com Grupp/Onsdagskörning 060830

Status
Ej öppen för fler svar.
Lord Adrian skrev:
2418276 Apropå jobba...Kan fixa bra pris på en nyckel, larmdosa samt omkodning av dessa till en V70 -99:a?
Ska kolla PM:a mig bilnummer bara så jag vet exakt grejjor..

Kapten Blåskägg skrev:
2418208 :rofl :rofl :rofl
Passa er som satan, han må se rätt välartad ut men bakom den beskedliga fasaden döljer sig en brutal spökollare....rekommenderar att ni kör 3-skift i rekonden efter ett besök :D
Stackarn, han är väl inte reggad här på SH ännu så han kan ju inte ens få försvara sig. :D

d1ce skrev:
2417446 Jävlar i helvete! Jag är fri från begär, jag känner inte behovet... Jag lämnar sandlådan åt er så ni kan roa er :D

-@

Otroligt nog så känner jag faktiskt nästan likadant :D Trots det har jag varken chips och dipp eller tid för filmtittande hemma att roa mig med :hihi :pannkyss
Lär ju bli värre på torsdag iof, men fram till dess är mitt beroende kraftigt sänkt :tummenupp

Är mina inlägg osynliga?? Lunda, ikväll.. Hallå?
Hör väl kanske till att man ska bli fet-dissad, det är nog en del av ritualen på SH. Tack, jag vill gärna va medlem så jag står ut ;)

£m£li£ skrev:
2418477 Otroligt nog så känner jag faktiskt nästan likadant :D Trots det har jag varken chips och dipp eller tid för filmtittande hemma att roa mig med :hihi :pannkyss
Lär ju bli värre på torsdag iof, men fram till dess är mitt beroende kraftigt sänkt :tummenupp

Konstigt att de inte tjockar på sig nåt de där två, så mycket chips och dipp som de äter flera nätter i veckan :hihi

scud skrev:
2418944 Är mina inlägg osynliga?? Lunda, ikväll.. Hallå?
Hör väl kanske till att man ska bli fet-dissad, det är nog en del av ritualen på SH. Tack, jag vill gärna va medlem så jag står ut ;)

I kväll är det din tur... :D

scud skrev:

:rofl :rofl :rofl
Ja det hör till :fakta
Men just nu handlar det nog mer om att folk inte är online :D
Jag hinner nog inte dit iaf :)

Kapten Blåskägg skrev:
2418929 Ja det går inte ens att genomföra en smygollning utan att bli upptäckt längre, tragisk utveckling i ollarbranchen :hihi

Hmmm det lär väl bli till och byta branch då till SKÅLLNINGsbranchen, istället för OLLNINGbranchen. :tungan
Nursey behövde ju lite hjälp med att skålla mandlarna till kakan. :tummenupp

Kapten Blåskägg skrev:
2418959 :rofl :rofl :rofl
Ja det hör till :fakta
Men just nu handlar det nog mer om att folk inte är online :D
Jag hinner nog inte dit iaf :)
Okeeej.. :tummenupp
Jag åker dit och ser ut som en :tomten

scud skrev:

Jag är inte så superpigg, så jag hoppar nog över Lunda ikväll... :(

Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
Allt om MC på Rapidos öppet hus!

Kom och hälsa på Rapido MCK...

Bike på Rapidos öppet hus!

Kom och hälsa på Rapido MCK...

Stabilt läge på Gotland Ring!

Den trista dispyten om ägan...

Anpassad service för Ducati Desmo 450 MX

Ducati lanserar serviceinte...