Har just haft ett LÅNGT samtal med en kolega till dig så i morgon du....heheheKapten Blåskägg skrev:2418186Räcker med att bara poppa upp, men om du passar på att smäda din omgivning lite i tråden före och efter körning så är det pluspoäng![]()

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Har just haft ett LÅNGT samtal med en kolega till dig så i morgon du....heheheKapten Blåskägg skrev:2418186Räcker med att bara poppa upp, men om du passar på att smäda din omgivning lite i tråden före och efter körning så är det pluspoäng![]()
Lord Adrian skrev:2418192Tjänstekorken är alltid på plats, därav den rakryggade hållningenHade inte kunnat böja mig om så livet hängde på det..
![]()
Han gick förbi igen med ett konstigt smail på läpparna??Valrog skrev:2418193Har just haft ett LÅNGT samtal med en kolega till dig så i morgon du....hehehe![]()
d1ce skrev:2418187Kapten var visserligen med, men jag har inga rivmärken eller andra antydningar till att någon slitit i grejjerna
-@
Valrog skrev:2418193Har just haft ett LÅNGT samtal med en kolega till dig så i morgon du....hehehe![]()
DU vet vem..Är här och kollar lite krokar o dyl...Kapten Blåskägg skrev:2418200Haha, vem då?
d1ce skrev:2418187Kapten var visserligen med, men jag har inga rivmärken eller andra antydningar till att någon slitit i grejjerna
-@
tuppjuck skrev:2418194Blanda inte ihop värja med buttpl... tjänstekork. Det är grovleken som räknas, inte längden. Gör om gör rätt![]()
Kapten Blåskägg skrev:2418186Räcker med att bara poppa upp, men om du passar på att smäda din omgivning lite i tråden före och efter körning så är det pluspoäng![]()
Valrog skrev:2418201DU vet vem..Är här och kollar lite krokar o dyl...
Det finns plats för alla farter! Bara o dyka uppNihlen skrev:2418206Jag troro inte riktigt jag nått den nivån att jag kan sticka upp på detta forumet när jag hittils i år bara hunnit 80mil varav 80 den senaste veckan. Visserligen finns det nog sånna som kör det under hela sesongen men de deltar inte i denna tråd... Eller?
Nåväl får se om jag tar mig ut på halvtaskigt bakdäck och snustorr tank. det verkar vara ett fartfyllt gäng i alla fall. Ser ni en bludrande krypande X-11 men en allt för smal textilgubbe på så är det troligen jag som tagit mig från jobbet tidigare för att se vad som försigår.
Nihlen skrev:2418206Jag troro inte riktigt jag nått den nivån att jag kan sticka upp på detta forumet när jag hittils i år bara hunnit 80mil varav 80 den senaste veckan. Visserligen finns det nog sånna som kör det under hela sesongen men de deltar inte i denna tråd... Eller?
Nåväl får se om jag tar mig ut på halvtaskigt bakdäck och snustorr tank. det verkar vara ett fartfyllt gäng i alla fall. Ser ni en bludrande krypande X-11 men en allt för smal textilgubbe på så är det troligen jag som tagit mig från jobbet tidigare för att se vad som försigår.
scud skrev:2418212Det finns plats för alla farter! Bara o dyka upp![]()
Nihlen skrev:2418206Jag troro inte riktigt jag nått den nivån att jag kan sticka upp på detta forumet när jag hittils i år bara hunnit 80mil varav 80 den senaste veckan. Visserligen finns det nog sånna som kör det under hela sesongen men de deltar inte i denna tråd... Eller?
Ja, fråga tuppjuckKapten Blåskägg skrev:2418214ingen blir ifrånåkt
Nursey skrev:2417530Bikerwoman är på G..jag måste fixa ollad mandel![]()
Lord Adrian skrev:2418204Glöm inte att Spökollarn har övernatürlich förmågor....Det är fullt möjligt att han materialiserat innanför ditt skinnställ och besudlat din o-ring...Enda säkra sättet att veta är att kolla bakdörren med en spegel...
(_!_) = ej ollad. (_0_) = Spökollarn was there.
Lång OCH grov...kan det bli MER rätt?![]()
scud skrev:2418221Ja, fråga tuppjuck![]()
scud skrev:2418221Ja, fråga tuppjuck![]()
Lord Adrian skrev:2418229Att hans dominanta touringgen tog överhand är inget som kan skyllas på ossVi stod snällt och väntade när han visslade förbi med radarn låst på någon goretexrumpa framför...
![]()
Hallå där!!! Ska inte du jobba???Valrog skrev:2418193Har just haft ett LÅNGT samtal med en kolega till dig så i morgon du....hehehe![]()
Måste snacka lite oxå ju...Ingeli64 skrev:2418258Hallå där!!! Ska inte du jobba???![]()
Valrog skrev:2418266Måste snacka lite oxå ju...
Duvet varva ner lite före lunchen....hehehehe
En vecka kvar!
Nu är det exakt en vecka kv... |
|
![]() |
Farligt vilseledande alkomätare på marknaden
Ett stort oberoende test ut... |
![]() |
Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey
För att fira den trefaldige... |
![]() |
Vi provkör Indian Sport Chief RT