ladbol
Fighters dont quit, quiters don`t fight!
fille600 skrev:2414519Jag hade så bra "utsikt" där jag låg i ledetSå jag satt nöid
![]()
Jag fick en bild av hur det såg ut med Kapten som skjutsar, HUR FAN LÄGGER MAN IN BILDER HÄR``?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
fille600 skrev:2414519Jag hade så bra "utsikt" där jag låg i ledetSå jag satt nöid
![]()
Nursey skrev:2414603Häjje..D1ce bubben..vad är det jag läser?
Hoppas det gick okej iallafall![]()
Nu skall jag nanna DÖDSFÖRKYLD![]()
Ps åkte förbi donken i veeesby vid halv ett men då var det inte en sate där..trodde alla skulle äta burgare innan![]()
Natti
ladbol skrev:2414615Jag fick en bild av hur det såg ut med Kapten som skjutsar, HUR FAN LÄGGER MAN IN BILDER HÄR``?
Ps åkte förbi donken i veeesby vid halv ett men då var det inte en sate där..trodde alla skulle äta burgare innan![]()
Natti
Ullis skrev:2414605Nä, nu är de dags att logga ut från detta Zoo![]()
Räknar kallt med att jag har x-antal sidor att gå igenom när jag loggar på i morrn eftermiddag.
OvEr AnD OuT
//Ullis![]()
Kapten Blåskägg skrev:2414618Svara på ditt pm
Tror alla redan förstått att Fröken E och jag är sjukt jävla snygga på klubban så du kan nog spara dig det besväret
Nån som hört nåt från Killersnail![]()
ladbol skrev:2414647Nää,nää detta kommer du inte undan![]()
![]()
Kapten Blåskägg skrev:2414593Visste inte att du var så överjävlig på att slanga![]()
Kapten Blåskägg skrev:2414618
Tror alla redan förstått att Fröken E är sjukt jävla snygga på klubban så du kan nog spara dig det besväret![]()
fille600 skrev:2414657Självklart, Låg bakom cl ett tag, reflekterade lite sedan klippte jag till
![]()
Kapten Blåskägg skrev:2414155Föjande saker känns viktigast:
1: Du är helskinnad![]()
2: Hojen behöver knappt lagas![]()
3. Jag har nu fått ytterliggare än sak som jag kan smäda dig för resten av ditt liv(vettefan om inte detta skulle varit punkt nr 1)![]()
Ullis skrev:2414163Fast du "repade" ju bakaxeln lite....så lite måste den ju ömma. Men de gjorde ju inte så mycket då du fyllt den med chiipps i mängder på sistonde...det gäller att välja sina fettdepåer med omsorg![]()
ladbol skrev:2414675????? SHIT IM IMPRESSED! !!
Snail_shell skrev:2414165Blev rätt förvånad när du säger att du gått ikull..
Började söka efter skador.. typ, skinnstället.. Men inte en skråma..
Ge fan i att skämmas..
Var tacksam för att du inte gjorde illa dig i stället..
Jag vet nån!! ( Inte jag ) som "trillade" med hoj.. och bröt nyckelbenet i samma hastiget..
d1ce skrev:2414681Det jobbiga är, jag försöker var dag minnas vad f*n du gjorde och ställde till med under våra tidigare gemensamheter. Men jag minns fan inte
-@
fille600 skrev:2414657
Kan inte annat än hålla med men i övrigt på den klubban finns mycket
att önska.![]()
fille600 skrev:2414218Det såg ut som du har varit en "mönsterelv" på gymnatisklektionerna, i vart fall när det gäller kullerbyttor![]()
d1ce skrev:2414688Gått i kull låter jäkligt starkt i mitt sammanhang, det var snarare en tippning, eller någe...
Skitsamma, nederlag av helveteskaliber!
Nu kan det bara bli bättre, lite chips och film så är man ju mindre olycklig direkCt!
-@
ladbol skrev:2414675????? SHIT IM IMPRESSED! !!
Kapten Blåskägg skrev:2414689Jag är felfri och fläckfri![]()
Natti
Kapten Blåskägg skrev:2414618Svara på ditt pm
![]()
Kapten Blåskägg skrev:2414507d1ce stekte mig, jag erkänner![]()
Kapten Blåskägg skrev:2414687Såg Fille stå och betala för ett par nya kalsonger på Gottröramacken, kanske bara var ett lustigt sammanträffande och inte alls en följd av hans oannonserade slangning![]()
Kapten Blåskägg skrev:2414701WTF??? Har du dambesök nu igen? Är hon din vårdnadshavare eller nåt?![]()
d1ce skrev:2414711Låt henne va, hon tycker ju synd om mig nu! Låt mig ta del av kexen lite också, du lägger då f*n beslag på allaoartigt!
fille600 skrev:2414719![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Förstör inte myten om mig som slangarkung. För övrigt kan jag meddela att macken i Gottröra säljer moderiktiga kalsonger (Y-front) för 59:50 för två parFunkar kanon
![]()
En vecka kvar!
Nu är det exakt en vecka kv... |
|
![]() |
Farligt vilseledande alkomätare på marknaden
Ett stort oberoende test ut... |
![]() |
Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey
För att fira den trefaldige... |
![]() |
Vi provkör Indian Sport Chief RT