Sporthoj.com Grupp/Onsdagskörning 060830

Status
Ej öppen för fler svar.
d1ce skrev:
2413530 Efter att ha lämnat en snabb höger-vänster gick jag in i ett väldigt gropigt parti, dessutom grusigt som fan, med tanke på att det var fullt spett på 5'an hade jag begränsade möjligheter att gira... Jo, jag fetollade backen och sargade min best :)

-@

Huvva!:(
Tur att du klarade dig med endast en mental KO. Kunde väl ha blivit värre!?
Alla uppmuntrande individer här kommer säkerligen att se till att du snart är i full fart höger vänster (ingen grop inget grus) höger vänster igen!
:pannkyss

Charlyze skrev:
2413597 Huvva!:(
Tur att du klarade dig med endast en mental KO. Kunde väl ha blivit värre!?
Alla uppmuntrande individer här kommer säkerligen att se till att du snart är i full fart höger vänster (ingen grop inget grus) höger vänster igen!
:pannkyss

Ok, vi måste göra en sak klar här innan något av mina inlägg faktiskt tas på allvar. Halvera vad jag skriver och dela sedan skiten med 20, då har du nått något som kunde likna sanningen ;)

Och nja, jag vet inte om det kunde gått illa om jag ens velat det.

-@

Lord Adrian skrev:
2413591 Skönt att det bara var plast och stoltheten som fick plikta..:pannkyss

Och en växelpetare ;)

-@

Last edited:
d1ce skrev:
2413608 Ok, vi måste göra en sak klar här innan något av mina inlägg faktiskt tas på allvar. Halvera vad jag skriver och dela sedan skiten med 20, då har du nått något som kunde likna sanningen ;)

Och nja, jag vet inte om det kunde gått illa om jag ens velat det.

-@

Och en växelpetare ;)

-@
VA FAAAN har du klotat???
Eller tappade du bara hojen när du skulle parka....:tungan

jaha, ja, det verkar gå vilt till på körningarna.........

Var nog ett klok beslut att bara stanna till i Väsby och hälsa och väcka Ullis (som jag absolut trodde skulle vara i Väsby vid den tiden, men som låg hemma och tryna istället) innan jag drog till Täby...

£m£li£ skrev:
2413637 Jag vet, jag vet!!! :hoppa (men har lovat att inte berätta något förrän herrn berättar själv :pannkyss )
Verkar ju iallafall som att det inte är några jätteskador på hans hoj.. Sen om han glömt fälla ut stödet när han hoppade av, eller om man bromsade ner sig på rullgrus eller om han helt enkelt gjorde det med flit (troligast) spelar ju mindre roll..

vad rimmar på d1ce?

Min teori är att Kapitänen ollade hans visir grundligt...När d1ce sen fällde ner visiret i 30 km/h blev hela hans värld en skaldjursdoftande dimma med samma genomsiktlighet som filmjölk....:näsblod

Valrog skrev:
2413621 ???????Tala om nu..Skäms inte!!!

:fakta

d1ce skrev:
2413530 Efter att ha lämnat en snabb höger-vänster gick jag in i ett väldigt gropigt parti, dessutom grusigt som fan, med tanke på att det var fullt spett på 5'an hade jag begränsade möjligheter att gira... Jo, jag fetollade backen och sargade min best :)

Egot, stoltheten och självkänslan har fått sig en KO á la Mike Tyson, men skam den som ger sig jag är på uppåtgående ;)

-@

-@

Lord Adrian skrev:
2413703 Min teori är att Kapitänen ollade hans visir grundligt...När d1ce sen fällde ner visiret i 30 km/h blev hela hans värld en skaldjursdoftande dimma med samma genomsiktlighet som filmjölk....:näsblod

Sällan, har smädade mina gummirignar med sitt klet, blev som att åka på glansis!

-@

Last edited:
d1ce skrev:

-@

Jag kan intyga, satt på första parkett:yoparty :D

Ullis skrev:
2413718 Äsch, det var så lite så :rodnar .....fast jag trodde iofs att alla killar trivs i "hålen".

I had the time of my life ;)

Vi får helt enkelt göra om det någon gång, gärna lite mer ostört :cool:

-@

Last edited:
d1ce skrev:
2413722 :fakta

-@

Sällan, har smädade mina gummirignar med sitt klet, blev som att åka på glansis!

-@

OK Läsa mellan raderna allstå...Fullt spätt på 5:an....hahahaha:tungan
Kul att du är ok iallafall...:pannkyss

Last edited:
Valrog skrev:
2413732 OK Läsa mellan raderna allstå...Fullt spätt på 5:an....hahahaha:tungan

Jag tyckte Ullis och fille såg så nere ut, så jag gjorde det helt enkelt, fixxade till det lite, skavde lite kåpor, en växelpetare och på halsen fick jag en FET-grinig kärring :(

-@

d1ce skrev:
2413741 Jag tyckte Ullis och fille såg så nere ut, så jag gjorde det helt enkelt, fixxade till det lite, skavde lite kåpor, en växelpetare och på halsen fick jag en FET-grinig kärring :(

-@
Nej sån't är inte kul..
VART åkte ni?

d1ce skrev:
2413530
Egot, stoltheten och självkänslan har fått sig en KO á la Mike Tyson, men skam den som ger sig jag är på uppåtgående ;)

-@
SÅ synd är det ju inte om dig..
Även om plånboken får sig en rejäl hurring..
Du blev ju rätt väl omhändertagen..

Sen kan du ju alltid skryta med att du har skrapa "ena" :rofl knäpucken..

Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
Nordic Sport & Event sammanfattar 2025 års GGN

Pressrelease; Visby, 2025-1...

2026 års YAMAHA XSR900 GP

Yamahas Sport Heritage-seri...

Yamaha firar 70 år med klassiska Supersport-färger

Yamaha Motor firar sitt 70-...

Smarta garageprylar från IVON!

IVON motorcykellyft, 450 ki...

Med ny V-twin och monocoque-ram

Ducati presenterar nya Hype...

Slutstrid i MotoGP

MotoGP-säsongen börjar lida...

CFMOTO V4 SR-RR

CFMOTO presenterade sitt pr...

Honda V3R 900 E-Compressor

Honda V3R 900 E-Compressor ...

Indian Concept Girder – En framtidsvision?

Indian Concept Girder är en...

Yamaha R7 får stor uppgradering!

Yamaha R7 får en nängd uppg...

Back