Sporthoj.com Grupp/Onsdagskörning 060823

Status
Ej öppen för fler svar.
Kapten Blåskägg skrev:
2408449 Eeeh.....nu tar vi det lite lugnt med kakorna här kexet, så att det inte blir överlast på klubban nästa gång :D

Absolut:fakta

Kapten Båtskäggs egen vikt är egentligen fullt tillräckligt för att klubban ska protestera:D

Jörgen Karlsson skrev:
2408455 haha!
Ser ju nästan ut som D1ce som sönderollad och matt ligger och trynar i hallen hemma hos Kapten! ;)

Ja! hopkrupen i fosterställning och stilla snyftandes i dörrmattan..:D

d1ce skrev:
2408443 :rolleyes:

Emelies mamma kommer att gilla mig :fakta

-@

Det skulle ju kunna innebära att om Emelie inså sitt eget bästa(och gifte sig med KB?!?!) så skulle ju du kunna bli min styvfar, det kunde man aldrig tro när vi stog på bryggan en natt för några år sen :D

Kapten Blåskägg skrev:
2408495 Det skulle ju kunna innebära att om Emelie inså sitt eget bästa(och gifte sig med KB?!?!) så skulle ju du kunna bli min styvfar, det kunde man aldrig tro när vi stog på bryggan en natt för några år sen :D

Fy fan, skulle lära dig ett och annat om livet, men först tar vi den om Ben Dover ... :D

-@

Kapten Blåskägg skrev:
2408495 Det skulle ju kunna innebära att om Emelie inså sitt eget bästa(och gifte sig med KB?!?!) så skulle ju du kunna bli min styvfar, det kunde man aldrig tro när vi stog på bryggan en natt för några år sen :D

Inte för att inte frasen "who's your daddy?" redan hörts mellan er två men ändå...:skrämd

Kapten Blåskägg skrev:

HAHAHAHAAAA.. Fifan vilka sjuka "familjebilder" jag får i skallen om d1ce skulle säga "Kom till pappa" till Kapten Bromsollon :rofl

ay ay ay ay ay.. vojne....

Lord Adrian skrev:
2408502 Inte för att inte frasen "who's your daddy?" redan hörts mellan er två men ändå...:skrämd

SMTA again... Hur trasigt är det på en skala? :näsblod :D *toc toc*

Last edited:
tuppjuck skrev:
2408521 HAHAHAHAAAA.. Fifan vilka sjuka "familjebilder" jag får i skallen om d1ce skulle säga "Kom till pappa" till Kapten Bromsollon :rofl

ay ay ay ay ay.. vojne....

SMTA again... Hur trasigt är det på en skala? :näsblod :D *toc toc*

Mycket, mannen, myyycket.:D*toc toc*? är det ljudet av killarna i vita rockar som knackar på dörren..:va

Lord Adrian skrev:
2408538 Mycket, mannen, myyycket.:D*toc toc*? är det ljudet av killarna i vita rockar som knackar på dörren..:va

Tänk Asterix, Obelix & Romarna :tummenupp

Fast det är frestande att tänka som någon sade på någon film någon gång; "The only thing straight here is the straitjacket" :D

Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma