Sporthoj.com Grupp/Onsdagskörning 060823

Status
Ej öppen för fler svar.
Lord Adrian skrev:
2405846 Mycket!;)

Å detsamma! synd att vi inte hann snacka lite också, jag får skylla på antalet trasiga DNAstegar som stod runt omkring....man måste hålla ett öga på dom där, vettu;):)

Hehe jo, jag förstår det :tummenupp Men det var väl inte sista gången man följde med får jag hoppas :D

Snail_shell skrev:
2405890 Nu blir han uthängd!!
Av "Fröken E" Kexet han trodde han vunnit!!
:rofl :hihi

När man minst anar det..... :smasha ;)
(oj, kanske ligger illa till efter allt det här :crash :hihi)

Last edited:
Nursey skrev:
2406079 I second that..Ullis var just o hälsade på hos mig i salongen och jag tänkte PRECIS det du skrev..då jag stod o pratade med henne :)

:tummenupp Da ar vi tva!

Hej Nursey! Jag ar pa en varmare plats! :lol (nej jag ar inte dod) ;)
Great att se att ni alla lever och har skoj dar uppe i kalla nord.
See You all soon!

Nursey skrev:
2405497 det blir en överraskning..inte fasen blir det bullar ivf..jag har träningsvärk idag :O

Du kan aldrig ana VAR hon har träningsvärken heller haha. Kan säga så mycket som att inte fan är det i småbicepsen iaf :D

Ingen som petat ut generande hårväxt som suttit mellan tänderna?? Kan inte svära på det, men jag tror det var efter vaniljbullen :cpparty

Jörgen Karlsson skrev:
2405732 Jag lider med dig KB. Tom den fagra Emelie fraterniserar nu oblygt med din revolterande flock. Men hav förtröstan, jag har pillret för dig denna svarta torsdag!!!

Nä nä, de där e tramspiller. Detta däremot, skulle definitivt få KB på andra tankar....jag lovar :D

Bifogat

• Ipren.jpg
    Ipren.jpg
    12.4 KB · Visningar: 134
Last edited:
Ullis skrev:
2406262 Du kan aldrig ana VAR hon har träningsvärken heller haha. Kan säga så mycket som att inte fan är det i småbicepsen iaf :D

Ingen som petat ut generande hårväxt som suttit mellan tänderna?? Kan inte svära på det, men jag tror det var efter vaniljbullen :cpparty

Ja inte fan har jag råd att gå till skönhetssalongen..jag sve..(?) BRÄNNER av dom med varma bullar..gör inte alla det :confused:

Last edited by a moderator:
Nursey skrev:
2406079 I second that..Ullis var just o hälsade på hos mig i salongen och jag tänkte PRECIS det du skrev..då jag stod o pratade med henne :)

Dr.Bike skrev:
2406069 Arligt talat Ullis, sa lange du inte visar leg skulle ingen gissa nagot annat heller...

Hmmm....allvarligt, har jag något som Ni båda vill åt nu eller?? Hojen, dvd:n, soffan.....name it, allt e till salu till rätt pris :)

Såå ÄNTLIGEN har jag fått mig en hjälm!! På onsdag ska jag steka er alla!!!! :yoparty

utarbetad

Shit pommfritt vad ni e aktiva. E de bara jag som inte kommit på hur man ska kombinera hederligt lönearbete med sporthojsspammande och dessutom göra det så behagligt och avkopplande att man mer än gärna orkar ta en lång kvällstur efter 8,5 timmars väl förrättat värv?! Finns det nåra jobb lediga hos er andra så är jag mycket intresserad och kommer gärna på intervju så snart som möjligt.
:Bugar
Mitt CV finns på www.hotbabes.com/charlyze/merits
:trixie :-p

amullo skrev:
2406385 Ahahahahahahahhahahaaaahahhahah JAG DÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖR!!!!!!!!!!!!!
:D :D :D :D :D :D

Neeeej! Gör inte det! Då måste Nursey komma med återupplivningsmaskinen!
"Stay clear!"

Hmmm är det nu man inte ska säga vad man tänker???
Äh, sk*tsamma...
Nursey kan få liva upp det här gamla maskineriet any day... :D

Snail_shell skrev:
2405616 :
Nu kommer han bli generad och inte våga umgås med oss mer.. :D

Fan vad skönt :D

tuppjuck skrev:
2405767 :rofl :rofl :rofl :rofl :rofl

Mannen, du ÄR trasi :pannkyss :yoparty :D

Känns som trasig är ett klent ord i sammanhanget :D

Jörgen Karlsson skrev:
2405732 Jag lider med dig KB. Tom den fagra Emelie fraterniserar nu oblygt med din revolterande flock. Men hav förtröstan, jag har pillret för dig denna svarta torsdag!!!

Stolpiller? :hihi

Last edited:
Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
Honda V3R 900 E-Compressor

Honda V3R 900 E-Compressor ...

Indian Concept Girder – En framtidsvision?

Indian Concept Girder är en...

Yamaha R7 får stor uppgradering!

Yamaha R7 får en nängd uppg...

BMW F 450 GS för prisvärda äventyr

BMW presenterade den länge ...

BSA Thunderbold avtäckt på EICMA

BSA har avtäckt sin fjärde ...

ExploreBike: Lerigt Gotland Grand National

Årets Gotland Grand Nationa...

Nytt om H-D Bagger-Världscupen

Under en presskonferens på ...

BMW F 450 GS ”Din bästa kompis”