Kapten Blåskägg
Ny medlem
Valrog skrev:2404615Frågan kvarstår....Hänger han med????![]()
Tror han somnat nu efter fyra 6
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Valrog skrev:2404615Frågan kvarstår....Hänger han med????![]()
Kapten Blåskägg skrev:2404616Tror han somnat nu efter fyra 6r vigvatten
![]()
Jörgen Karlsson skrev:2404619Han sitter i aftonrock och i vredesmod täljer bort jensas gummirester från monokeln...

jajaja jag quotar mig själv..tänkte bara säga att JA det är jag på bilden..Valrog skrev:2404620Det här tänkte jag visa honom....![]()
Valrog skrev:2404623jajaja jag quotar mig själv..tänkte bara säga att JA det är jag på bilden..
Den är hämtad från en annan tråd så det går inte...(TROR jag)Kapten Blåskägg skrev:2404632Ladda om bilden så man kan "klicka" upp den![]()

Valrog skrev:2404636Den är hämtad från en annan tråd så det går inte...(TROR jag)
Nu tar vi en Guinness öl ....GOTT SOM FAAAN....
Gottegris vettu....Kapten Blåskägg skrev:2404641Fan vad skönt att du börja jobba snart så man slipper höra ditt jävla tjat om alla goda bärs![]()
"kjamizar".... grabbenJörgen Karlsson skrev:2404642Nä nu blir det bingen här. Bullstinn och glad!
Natti!
Kram
Jörgen

fille600 skrev:

Valrog skrev:2404620Det här tänkte jag visa honom....![]()

Vurpan 40 skrev:2404826Men hallååå...nu har jag suttit och läst era onsdagskörningar...och igår smög jag faktiskt förbi med bilen...men jag vill också vara med och leka....![]()
![]()
Killersnail skrev:2404077Helt ok, lite slipprigt och halt på Markimsvägen, blev några släpp på lagningar och tät asfalt.
Varför kom du inte idag?
Du kan väl fortfarande inte vara utan hjälm!
men idag är sista chansen för den firman.. kommer den inte i dag så handlar jag den hos nån annan.. har ju fan inte åkt hoj på två veckor nu!! abstinensen är ju total!!Kapten Blåskägg skrev:2404590Man har väl simultanförmåga![]()
Nursey skrev:2404598Alltså Roger...jag ser ut som om jag har Downs kombinerat med någonslags neuroloisk låsning i överkroppen på den näst sista bilden...TA BORT PLEASE *står på knä*

Vurpan 40 skrev:2404826Men hallååå...nu har jag suttit och läst era onsdagskörningar...och igår smög jag faktiskt förbi med bilen...men jag vill också vara med och leka....![]()
![]()
![]()
|
|
Med ny V-twin och monocoque-ram
Ducati presenterar nya Hype... |
|
|
Slutstrid i MotoGP
MotoGP-säsongen börjar lida... |
|
|
CFMOTO V4 SR-RR
CFMOTO presenterade sitt pr... |
|
|
Honda V3R 900 E-Compressor
Honda V3R 900 E-Compressor ... |
|
|
Indian Concept Girder – En framtidsvision?
Indian Concept Girder är en... |
|
|
Yamaha R7 får stor uppgradering!
Yamaha R7 får en nängd uppg... |
|
|
BMW F 450 GS för prisvärda äventyr
BMW presenterade den länge ... |
|
|
BSA Thunderbold avtäckt på EICMA