Kapten Blåskägg skrev:2401003![]()
Look who´s talking![]()
Man känner andra genom sig själv?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Kapten Blåskägg skrev:2401003![]()
Look who´s talking![]()
Ja även jag knäpper mina oljiga händer i en stilla bön. Var just inne på SMHI:s hemsida och även där tycks det som att det ska klarna upp till kvällen och natten. Måtte bara vägarna hunnit torka upp tills våra arbetsgivare släpper ut SH:s egen stormavdelning på onsdagsfrigång.Retep skrev:
Åhå, vad hände i bussfickan? Lockade de upp dig i skogen unge manscud skrev:2401680Men de var så snälla o stod och väntade i en buss-ficka, eller så hade de stannat av nån annan anledning![]()
Ja... jag fattade inte varför du drog mot sergels torg. Gissade att du ville köra sveavägen fram och tillbaka på varvstoppet så jag drog hem.scud skrev:2401680Jaha, då har man läst ikapp allt från igår kväll.. (ni ÄR sjuka, all of you!)
Trevligt o träffa lite folk igår iallafall![]()
Sen fick man ju sällis nästan hela vägen hem, tack Nursey och Ullis![]()
Fast jag var ju riktigt smart och åkte efter nån som LIKNADE Nursey, tyckte det var skumt att hon åkte åt fel håll![]()
Men de var så snälla o stod och väntade i en buss-ficka, eller så hade de stannat av nån annan anledning![]()
fille600 skrev:2401454Glöm för helvete inte fendrarna![]()
Jörgen Karlsson skrev:2401687
Åhå, vad hände i bussfickan? Lockade de upp dig i skogen unge man
/Antabussen
Ja som gammal konspirationsteoretiker kan man ju inte låta bli att se vissa koder till de unga männen i Nurseys mess. Se nedan bara:Lord Adrian skrev:2401727höh..."Följ med tant Nursey upp i skogen så ska du få bullar"![]()
Kastar man om de första bokstäverna i "knåda bullar" så är det ju helt solklart vad de gjorde!Nursey skrev:2401660Alltså jag skall hem o knåda bullar![]()
Jörgen Karlsson skrev:2401748Ja som gammal konspirationsteoretiker kan man ju inte låta bli att se vissa koder till de unga männen i Nurseys mess. Se nedan bara:
Kastar man om de första bokstäverna i "knåda bullar" så är det ju helt solklart vad de gjorde!
Och själv sitter man och tvättar hojen som en utter när alla andra har roligt, buää!! Omoral!!
Ja det var liksom det som menades, ett uppgivet och stoiskt protestrop mot all omoral i min omgivning!tuppjuck skrev:2401760Då är det väl snarare du som har moral och de andra är omoraliska![]()
Jörgen Karlsson skrev:2401765Ja det var liksom det som menades, ett uppgivet och stoiskt protestrop mot all omoral i min omgivning!Gå och ta en kopp kaffe så du kommer in i matchen!
![]()

Nästa gång får fanimej reagera..d1ce skrev:2401580Jag är van
-@
tuppjuck skrev:2401716Flytväst ingår väl också bland skyddskläder på en svensk sommar?![]()
Cervantes skrev:2401666Bara jag som jobbar om dagarna eller??![]()
scud skrev:2401680
Men de var så snälla o stod och väntade i en buss-ficka, eller så hade de stannat av nån annan anledning![]()
Snail_shell skrev:2401801Spontant känns det nog som om du har hamnat helt fel då..
Detta omoralens näste är av våra gudar en bannlyst plats..
Det är förmodligen hit vi alla har förvisats.. Utan att vi själva är medvetna om det..![]()
scud skrev:2401680(ni ÄR sjuka, all of you!)

Jörgen Karlsson skrev:2401820Ja du har rätt, jag har bevisligen hamnat helt fel. Innerst inne skulle jag bara vilja vara som en liten ängel som åker motorcykel, gärna med andra änglar! Jag ska prova att gå med i en hangaround klubb först. Tror det får bli Fjälls Angels i Åre.
Var tidigare medlen i Yrsel-MC, men där var också hemskt mycket omoral
/Osäker kille

Jörgen Karlsson skrev:2401687Ja även jag knäpper mina oljiga händer i en stilla bön. Var just inne på SMHI:s hemsida och även där tycks det som att det ska klarna upp till kvällen och natten. Måtte bara vägarna hunnit torka upp tills våra arbetsgivare släpper ut SH:s egen stormavdelning på onsdagsfrigång.
d1ce skrev:2401620Det finns antydningar till uppehåll
Håll tummarna så fräser vi på ikväll!
puss!
-@

Retep skrev:

scud skrev:2401680Jaha, då har man läst ikapp allt från igår kväll.. (ni ÄR sjuka, all of you!)
Trevligt o träffa lite folk igår iallafall![]()
Snail_shell skrev:2401151WTF!
Kom förbi mig och hämta ett par goretex!!
Risken är väl att Dice sumpar brewden till Kapten då..
Som kommer att hävda nåt om lika klädd å så...![]()

d1ce skrev:2401810Fan mannen, jag jobbar som satan... Hinner kanppt med att posta![]()
-@
).. Däremot har man ju läst ikapp allt först nu Kapten Blåskägg skrev:2401835Ja, vanligtvis välunderrättade källor vill göra gällande att senaste nytt pekar på rejält uppehåll ikväll![]()
Jörgen Karlsson skrev:2401687
Åhå, vad hände i bussfickan? Lockade de upp dig i skogen unge man
/Antabussen

|
|
Nordic Sport & Event sammanfattar 2025 års GGN
Pressrelease; Visby, 2025-1... |
|
|
2026 års YAMAHA XSR900 GP
Yamahas Sport Heritage-seri... |
|
|
Yamaha firar 70 år med klassiska Supersport-färger
Yamaha Motor firar sitt 70-... |
|
Smarta garageprylar från IVON!
IVON motorcykellyft, 450 ki... |
|
|
|
Med ny V-twin och monocoque-ram
Ducati presenterar nya Hype... |
|
|
Slutstrid i MotoGP
MotoGP-säsongen börjar lida... |
|
|
CFMOTO V4 SR-RR
CFMOTO presenterade sitt pr... |
|
|
Honda V3R 900 E-Compressor
Honda V3R 900 E-Compressor ... |
|
|
Indian Concept Girder – En framtidsvision?
Indian Concept Girder är en... |
|
|
Yamaha R7 får stor uppgradering!
Yamaha R7 får en nängd uppg... |