Sporthoj.com Grupp/Onsdagskörning 060823

Status
Ej öppen för fler svar.
Lord Adrian skrev:
2402352 Alternativet var att bara dejta tandlösa, men när dom kommit upp i den åldern att gaddarna lossnat brukar även bakdörren vara så vid att kuddbitandet uteblir...;) Som att kasta en limpa genom ett öppet fönster.:D :arsele

Talar du av egen gedigen erfarenhet nu?

-@

Dr.Bike skrev:
2402366 Som F!

Men Valrog hade val den goda smaken att lata dig "vinna" :kramar
Han hade val Ingeli, full packning full tank lagt lufttryck i dacken samt jatte-kissnodig + glomt solglasogonen osv... ;)

Glöm inte 40kg's tankväskan, eller var det ölmagen? Jäkligt svårt att avgöra...

-@

Last edited:
Lord Adrian skrev:
2402352 Alternativet var att bara dejta tandlösa, men när dom kommit upp i den åldern att gaddarna lossnat brukar även bakdörren vara så vid att kuddbitandet uteblir...;) Som att kasta en limpa genom ett öppet fönster.:D :arsele

Jomenn... ryktet sager att det enda som riktigt tar sig i DET laget ar att suga tag i golvlampan och lata dem tro att man ff jobbar med eget spett... :D

d1ce skrev:
2402362 Ställ upp din buss så ska du få smaka helvete, om du ens vågar... Jag har erbjudit dig det tidigare men jag får ju inget svar ;)

-@

Skulle du mäta din moppe mot mitt monster?? :rofl

Kom ner till Linköping i September så skall jag steka av dig allt överflödigt.. :D

Är det svar nog??

Lord Adrian skrev:
2402373 Närå, sist jag "besökte" mor din hade hon alla pliggarna i behåll...;)

Vet inte vilken du menar nu men.

-@

Snail_shell skrev:
2402377 Skulle du mäta din moppe mot mitt monster?? :rofl

Kom ner till Linköping i September så skall jag steka av dig allt överflödigt.. :D

Är det svar nog??

Inbilla dig inget...

-@

Last edited:
tuppjuck skrev:
2402322 OT: jag springer inte ute så mycket längre utan det blev mest synthklubbar och rockbarer. Men det har blivit ett antal gånger på Mandus jallifall.

Det är fan omöjligt att åka hoj i fotsid skinnrock, keps, skjorta, lämpliga byxor och Get-A-Grip/Dr Martens men det vore onekligen ballt med en flaxande rock :-D

Stenhårt ju :)

Ja absolut! Men kanske du ska undvika en sidvagns-BMW dock. Kan ju se lite väl protyskt ut! :)

Lord Adrian skrev:

Vid tandlöshet spelar det ingen roll vilken ände du siktar på/använder :D

Snail_shell skrev:
2402377 Skulle du mäta din moppe mot mitt monster?? :rofl

Är det svar nog??

Ta lite grillolja bara så han inte bränner fast...:D

tuppjuck skrev:
2402391 Vid tandlöshet spelar det ingen roll vilken ände du siktar på/använder :D

Fast med min späda gosskropp får jag binda en bräda över ryggen så jag inte "ramlar i"....:arsele

tuppjuck skrev:
2402397 *snif snif* mmmmmmmm... den härrrrliga doften av en oljefriterad ollning :yoparty

Risken är ju rätt stor!!
Kapten kommer ju att vara där också...

Hetta biter ju inte på hans verktyg längre då det är så sargat av tidigare ollningar.. :tummenupp
Så jag funderar på att koppla ström på hojen så den får vara i fred..
:D

Lord Adrian skrev:
2402402 Fast med min späda gosskropp får jag binda en bräda över ryggen så jag inte "ramlar i"....:arsele

Har du skruvat på hantag på brädan också så att man har något att hålla sig i ifall du försöker smita? :näsblod

Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
Nordic Sport & Event sammanfattar 2025 års GGN

Pressrelease; Visby, 2025-1...

2026 års YAMAHA XSR900 GP

Yamahas Sport Heritage-seri...

Yamaha firar 70 år med klassiska Supersport-färger

Yamaha Motor firar sitt 70-...

Smarta garageprylar från IVON!

IVON motorcykellyft, 450 ki...

Med ny V-twin och monocoque-ram

Ducati presenterar nya Hype...

Slutstrid i MotoGP

MotoGP-säsongen börjar lida...

CFMOTO V4 SR-RR

CFMOTO presenterade sitt pr...

Honda V3R 900 E-Compressor

Honda V3R 900 E-Compressor ...

Indian Concept Girder – En framtidsvision?

Indian Concept Girder är en...

Yamaha R7 får stor uppgradering!

Yamaha R7 får en nängd uppg...

Back