Sporthoj.com Grupp/Lördagskörning 070929

Vädret suger kungligt här i Solentuna i alla fall:tummenner Det lockar inte att ge sig ut på två hjul direkt. Blåst, regn och rotblöta.

Vädret suger kungligt här i Solentuna i alla fall:tummenner Det lockar inte att ge sig ut på två hjul direkt. Blåst, regn och rotblöta.

Same shit southside... :huvet
inte ens filles handtagsvärmare hjälper här :D lutar åt söndag?

Samma väder i Å-berga.
Nää, det blir nog annan aktivitet idag:(
Öl & whiskymässan öppnar 12.00. Gissa vem som har biljetter :Rockbanan

Last edited:
Burrr, värsta ruskvädret ute.
Nää, det här går inte. Jag tror jag tänder i köksspisen, maler några bönor och kokar lite kaffe.
Lägger upp fötterna på soffgaveln, har spinnande katten på magen, och läser tidningen medan det knäpper och knastrar i spisen.

Vad göra?

Förutom att kanske knuffa fram körningen till imorgon kan man ju alltid shoppa loss. Fram med plånkan så kör vi! :tummenupp

Det finns inget dåligt väder....

Säger dom, men jag vet! Det gör det.
Och härute i vildmarken är det helkass.
Trist. Jag hade hoppats få se era nyllen.

Kanske en annan aktivitet? eller kan vi inte umgås utan hojar eller alkohol? :hihi

Kanske en annan aktivitet? eller kan vi inte umgås utan hojar eller alkohol? :hihi[/QUOTE]

Hur gör man då?:va

Öl & whiskymässan öppnar 12.00. Gissa vem som har biljetter :Rockbanan

Var inte den förra helgen :va

Det finns inget dåligt väder....

Säger dom, men jag vet! Det gör det.
Och härute i vildmarken är det helkass.
Trist. Jag hade hoppats få se era nyllen.

Kanske en annan aktivitet? eller kan vi inte umgås utan hojar eller alkohol? :hihi

Fabbror Bike:tungan vi kan hoppas på bra väder och kaffe i morgon i ställe :)

Last edited:
Fabbror Bike:tungan vi kan hoppas på bra väder och kaffe i morgon i ställe :)

Ja!
MEn då ja ej känner till programmet (har varit ensam hemma ett par dar) så hör jag av mig när hsb kommit hem igen! :)
Sen är jag ju inte en fabbo - det var en annan som hann före dig - så jag fick veta att jag var en "gammal buspojke" :rofl

Kul sagt tycker jag - som att vara flintis och långhårig på en gång lixom!

Back