Sporthoj.com Grupp/Lördagskörning 070922

Status
Ej öppen för fler svar.

Ja där är ju T38!! Byggd på Kockums, stegskrov, tre Isotta Fraschini W18 på 1500hk/st, välvd akterspegel och innanpåliggande hjärtstockar är hennes adelsmärke. Snabbaste MTB:n som byggt i Sverige.

Ja för tusan. Säg till när du kan!

Fast innan hösten lär väl bli svårt, den är väl redan här:gnissla

Vi kan ju se om ngn vill efter en genomförd lördagskörning framöver. Jag tror fö det var så vi gjorde förra året. Vi vart 5 pers då tror jag. Jag skulle kunna visa er nu på lördag, men problemet är bara att jag står i maskin hela dagen och inte säkert kan komma till grinden. Är ni ett hanterbart gäng intresserade efter körningen så be Blåskägg ringa mig så kan vi se om jag är ledig och iland efter dagens körningar, isf kan jag visa er.

Sluta snacka mountainbikes och börja snacka motorcyklar nu då! Jag får se om jag ska tvätta håret eller om jag ska halka omkull på mina Avon Deathmaster-däck imorron.

Sluta snacka mountainbikes och börja snacka motorcyklar nu då! Jag får se om jag ska tvätta håret eller om jag ska halka omkull på mina Avon Deathmaster-däck imorron.

Jag kan stå för hårtvättandet så kan du halka omkring.. :tummenupp Jag har redan testat den biten :näsblod

Jaså, du menar att du vet hur man spenderar tid på dusch, smink och påklädning :va
Det har man ju aaaaaldrig märkt :pannkyss

Ska jag ta det där som en pik eller!? :va :huvet
Tänkte mest att det är väl onödigt att fler sysslar med sånt när man faktiskt kan vara ute o köra :tummenupp

Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
Indian Concept Girder – En framtidsvision?

Indian Concept Girder är en...

Yamaha R7 får stor uppgradering!

Yamaha R7 får en nängd uppg...

BMW F 450 GS för prisvärda äventyr

BMW presenterade den länge ...

BSA Thunderbold avtäckt på EICMA

BSA har avtäckt sin fjärde ...

ExploreBike: Lerigt Gotland Grand National

Årets Gotland Grand Nationa...

Nytt om H-D Bagger-Världscupen

Under en presskonferens på ...

BMW F 450 GS ”Din bästa kompis”