Thyg0d
One by one, the penguins steal my sanity
Snail_shell skrev:2503505Känner mig rätt nöjd med mig som jag är...
Men grattis!!!

Ooops... kanske gick att misstolka..
Bara retades lite...
Sorry om du tog det på annat sätt än jag menade...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Snail_shell skrev:2503505Känner mig rätt nöjd med mig som jag är...
Men grattis!!!

Kapten Blåskägg skrev:2503682Nice med lite bilder, bra jobbat![]()
Lord Adrian skrev:2503717Blev det nån 300++ repa för födelsedagsbarnet? Fylldes skinnstället med matrestprodukter?
Kapten Blåskägg skrev:2503737Nej det lilla ludret ville inte riktigt idag, fick höra en hel del patetiska bortförklaringar![]()
Men Uffes turboklubba finns ju kvar så han kommer fan inte undan![]()
Mattias skrev:2503746Jag törs inte åka snabb hoj och filma det. Jag är RÄDD!
Kapten Blåskägg skrev:2503753![]()
![]()
![]()
Ja just det, så var det ju![]()
Jag ska planera nästa försök lite bättre så kanske vi kan få lite hjälp av dig.
Själv vågar jag inte hålla stumt på sexan än, annars hade jag narturligtvis gjort det själv![]()
Kapten Blåskägg skrev:2503737Nej det lilla ludret ville inte riktigt idag, fick höra en hel del patetiska bortförklaringar![]()
Men Uffes turboklubba finns ju kvar så han kommer fan inte undan![]()

Mattias skrev:2503759Jag vågar hålla stumt på sexan. Frågan är om det räcker för att kunna filma en jättefet superturbohoj.

Kapten Blåskägg skrev:2503834Nej det gör nog fan inte det, men lite skulle du väl hinna få med innan han försvinner i horisonten![]()
Den gör 370 på mätaren, vettefan vad det blir i verklig fart![]()
Jörgen Karlsson skrev:2503782Den där hojen var riktigt brutal! Så elegant men enkel lösning för att styra laddtrycket i olika driftsfall mm mm!![]()
Uffe själv verkar ju vara minst sagt cool. Grått stubbat hår, stilla rörandes i kaffekoppen medans vi "glin" stod och kollade på hans våldtagna bakhjul som såg ut som en smält raclette-ost över hela slitbanan!![]()
Snail_shell skrev:2503835Finns det några sånna vägar så att man kan varva ur den där på sexan??
Södertälje - Eskilstuna kanske.. Nån dag med lite trafik..
( Då går det att köra riktigt fort där )![]()
Ullis skrev:2504149Blev det någon körning för er igår? Var åkte ni & vilka var ni som åkte isf?
Själv blev det shopping & det avslutade jag med att köpa hem en påse karra(har ju tänkt tanken i en vecka iaf)
Kapten Blåskägg skrev:2504155Nej inte för mig iaf, jag njöt av en perfekt baksmälla istället![]()
Ullis skrev:2504285En perfekt baksmälla? Är det då man sitter med en 6:a whiskey i näven & is i en påse på skallen![]()
Kapten Blåskägg skrev:2503753Själv vågar jag inte hålla stumt på sexan än
d1ce skrev:2504315Ge mig nycklarna till monsterklubban så ska jag introducera henne till både +200km/h, 4-5-6'e växeln och varvstoppet. Områden hon säkerligen aldrig varit i närheten av att få smaka tidigare![]()
![]()
Om du vill kan jag ju svänga lite också![]()
-@
Ullis skrev:2504285En perfekt baksmälla? Är det då man sitter med en 6:a whiskey i näven & is i en påse på skallen![]()
Kapten Blåskägg skrev:2504325Svänga och köra 200 klarar jag själv, varvstoppet är ju iofs oskuld men det är inget för små sängvätare som dig![]()
|
|
Nordic Sport & Event sammanfattar 2025 års GGN
Pressrelease; Visby, 2025-1... |
|
|
2026 års YAMAHA XSR900 GP
Yamahas Sport Heritage-seri... |
|
|
Yamaha firar 70 år med klassiska Supersport-färger
Yamaha Motor firar sitt 70-... |
|
Smarta garageprylar från IVON!
IVON motorcykellyft, 450 ki... |
|
|
|
Med ny V-twin och monocoque-ram
Ducati presenterar nya Hype... |
|
|
Slutstrid i MotoGP
MotoGP-säsongen börjar lida... |
|
|
CFMOTO V4 SR-RR
CFMOTO presenterade sitt pr... |
|
|
Honda V3R 900 E-Compressor
Honda V3R 900 E-Compressor ... |
|
|
Indian Concept Girder – En framtidsvision?
Indian Concept Girder är en... |
|
|
Yamaha R7 får stor uppgradering!
Yamaha R7 får en nängd uppg... |