Sporthoj.com forumskyrkogård?

Jag saknar von Vettet. Hände det något med honom?
Sent from my RM-821_eu_euro1_349 using Board Express

Absolut inte. Punkt slut, och likt banningar, så är det inte en allmän diskussion eller något man passar på att göra extra åtlöje av någon, eller storartat gå i protest. Så skvallerpress ska vi inte gå. Köp en Se & hör för sådant.

Och i övrigt bannas det oerhört sällan...! Kanske en handfull per år, vi pratar alltså 1-5 personer. Max.

Går det inte att ha det som en stängd infotråd då? Bara moderatorn som bannade kan logga i den då spårar det inte ur.

Jag saknar RoLLER!
Han har definitivt inte blivit bannad men nu är det tamejfan på tiden att han skiljer sig och börjar hänga på SH igen:fakta

Frågan är hur man skulle göra med de bannade som kommit tillbaka med nya nick då?
En automatisk signatur: återuppstått från SH-kyrkogården?

Muhahaha, saknar med honom men det var bättre fart för si sådär 7-8år sedan både på honom och forumet känns det som....:-)

Jag saknar RoLLER!
Han har definitivt inte blivit bannad men nu är det tamejfan på tiden att han skiljer sig och börjar hänga på SH igen:fakta

Han tröttnade. Hur kan man göra det? :va
Vi saknade honom i OT redan för ganska länge sedan. Att han var påloggade var tydligen mest en datormiss.
Har han inte postat lite då och då i OT? Eller är det en annan Markus?

Såg ett spår av en användare som hette Guw på nått amatörradioforum - han muttra nått om att allt under 30MHz är likström:hihi - ni vet radioamatörer är feta efterblivna skvallerkärringar i många fall som desutom är sjukassade.
Dom hatar nykommlingar - speciellt om dom spänner upp sig..

Dom döda han säkert efter den kommentaren - eller så blev han en av dom:kär

Last edited:
Jasså du kom på det nu 4 timmar efter Probotector ;)

helt allvarligt kanske en tråd med bannade hade varit bra, så om man börjar sakna nån kan man kika där. kan som sagt vara en stängd låst tråd och behövs ingen förklaring heller bara nick på de som bannats

Back