Sporthoj.com-dekaler på Mässan åt alla

Swedie skrev:
Lira adress på PM och pengar till PG1248526-4. Typ en massa pengar.. så får du ett par stycken. :hihi Vet inte vad jag kan ta betalt åter igen.. Vill iaf täcka frimärke, brevet, besväret att åka till posten per utskick... :tungan Så umh. 1000kr? :hihi nä men öh. vad ska man ta?

Vaffaan, vi säger väl tvåtusen jämnt då.... :D Får jag två då?

Skall det räcka åt alla har jag att göra till mitten av nästa vecka bara med att "rensa" och lägga på en bärare.

Gott folk! Nu har jag mina knippar redo inför lördag. Vore vackert o se folk i sina SH-tröjor så man kan känna igen er.

ännu en gång, är det tröjtvång för att få dekaler?
jag ska in dit på lördag och ett par spårthåjdottkomm-dekaler hade suttit perfekt på fighterbygget ;)

koop skrev:
ännu en gång, är det tröjtvång för att få dekaler?
jag ska in dit på lördag och ett par spårthåjdottkomm-dekaler hade suttit perfekt på fighterbygget ;)
Nej såklart inget tröjtvång alls.

Ska in på fredag.. Och eventuellt på lördag(med lillebror)....
Om man inte springer på dig då...
Har du några kvar sen för att kunna beställa från dig i nästa vecka??
Eller kanske lika bra att göra det med en gång...

SNÄLLa kan igen plocka 2 till mig vill ha på R1an :Bugar :Bugar :Bugar

Jag säljer min kropp för ett par dekaler

Jag vill ha att sätta innanför kåpglaset men jag kommer inte att åka till Göteborg =( Jag ska tjöta lite till på Mattias. Det kanske tar 1-2 år då bara.

Fan svejdan, ta med till dekaler till wcx-partajet med.. (så jag kan få med..)

Swedie skrev:
Eller ja tills dom tar slut iaf. Verkar vara hög efterfrågan på de kromade dekalerna så jag har låtit trycka extra sådana. Förra gången tillät jag att man tog flera av varje sort, denna gången får ni nog ta och behärska er o ta av en sort så fler får. förra gången tog det slut för tidigt nämligen så inte alla fick. :gnissla

Jag kommer inbefinna mig på mässan på Lördag och rantar runt lite varstans. Känner igen mig kanske ni gör, annars är det väl bara o fråga efter mig. Jag borde ha min Sporthoj.com-tröja på mig för att lättast identifieras. Står "#81 Nordic Superbike" på den.

Har satt min depåslav i tidigt arbete. :hihi

Sen efter mässan vore det vackert om folk kunde posta upp bilder på där dekalerna kommit till användning. Alltid kul o se vad som gjorts fräscht med ett par sporthoj.com-dekaler :tuttar

GÄLLER ENDAST LÖRDAG! :fatta!

SVARTA VITA OCH KROMADE FINNS!

Hoppas du sparar ett gäng o tar med på festen på kvällen

Nyheter
MC-mässan 2026

MC-Mässan är tillbaka 23–25...

Bike kör Stark Varg EX!

Under hösten kommer Bike gö...

Customhoj Bike Show 2026

Den 23 till 25 januari körs...

Racing på Kjula Dragway till helgen

Den kommande helgen (23-24 ...