Sporthoj.com Bolt-on monterat!

Gasarn

Action man
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
GSX-R1000 -01
Har nu skruvat på det fina Giannelli bolt-on jag skickligt vann i utlottningen här på Sporthoj i höstas! Det ser tokfint ut, och passade som handsken på hojen. Har dock inte petat igång Bettan för året ännu, men är övertygad om att det låter mysigt.
Tack än en gång Swedie för den fina vinsten!

Bifogat

• DSC_2877.jpg
    DSC_2877.jpg
    131.6 KB · Visningar: 81
  • DSC_2887.jpg
    DSC_2887.jpg
    140.9 KB · Visningar: 76
  • DSC_2935.jpg
    DSC_2935.jpg
    134.5 KB · Visningar: 107
  • DSC_2938.jpg
    DSC_2938.jpg
    139.7 KB · Visningar: 141
  • DSC_2958.jpg
    DSC_2958.jpg
    135.6 KB · Visningar: 212
  • DSC_3440.jpg
    DSC_3440.jpg
    125.2 KB · Visningar: 456
Swedie skrev:
Oj! Trodde du stuckit söderut o suttit o häckat på det där sliponet.

Tack!

Jo, jag har faktiskt varit iväg till varmare breddgrader en sväng igen, därför tog det lite extra tid innan jag masade mig till garaget.

Jag tycker det är kul och bra att Swedie lottar ut pryttlar, nu var det väl något som han inte behövde själv till sina hojar, men det skulle vara ännu roligare om någon av hans annonsörer kunde skänka presentkort på saker så att alla kan vara med i utlottningen.

(jag änmälde mig inte i utlottningen av slip-on'et, för det passar inte min hoj, och jag tycker att bara dom som verkligen har nytta av det ska vara med)

Exempel på sånt jag skulle vilja vara med i dragningen av är: Hjälm (kanske om man kunde få någon att special-lacka en special sporthoj hjälm) presentkort på däck, en omgång tändstift, en dunk olja, bensincheckar, lås, larm, kapell, personlig utrustning (typ en jacka i valfri storlek, ett helt skinnställ är kanske lite dyrt) osv.

Observera att jag INTE tycker att Swedie ska stå för prylarna själv (om han inte känner för det, som i sliponfallet) utan företag som känner för att omnämnas (obs, omnämnas av Swedie, efter överenskommelse med honom, inte i egna lotteritrådar utan Swedies tillåtelse) i veckans lotteri.

Det behöver ju inte vara dyra grejer heller, bara grejen med återkommande lotterier, så att man har en spännande grej att se fram emot.

Man skulle kunna dra ett namn ur databasen bara, posta det en viss tid och om inte personen som har vunnit har hört av sig inom en vecka lottas grejen ut igen vid ett senare tillfälle. (det skulle bli för jobbigt att hålla på med anmälan till lotteriet eller listor)

Hade jag ett företag skulle jag gärna sponsra med någon grej, blir det ett lotteri kanske jag tom köper något att lotta ut, bara för att föregå med gott exempel!

Last edited:
GuW, ska se vad jag kan göra i fallet. Tycker oxå det vore roligt om man kan ha ett återkommande lotteri för att locka intresse till sajten. Jag gör iaf så gott jag kan. Jag lottar ut det jag har liggandes :tungan

Iofs, lottade jag ut ett tankskydd som jag själv behövde kom jag på nu. Men men :)

Gasarn skrev:
Har nu skruvat på det fina Giannelli bolt-on jag skickligt vann i utlottningen här på Sporthoj i höstas! Det ser tokfint ut, och passade som handsken på hojen. Har dock inte petat igång Bettan för året ännu, men är övertygad om att det låter mysigt.
Tack än en gång Swedie för den fina vinsten!
Du missade inte det finstilta va? Det där om att det nu är din tur att lotta ut nåt, det ska ha 2 hjul och sjunger gott ur ett Giannelli...

Den nya listan.
1. mor|ock

..... Nämen, grattis till vinsten! :tummenupp Blir nog ett jäkligt tungt ljude ur den där ska du se. :gnissla :yoparty

Swedie skrev:
GuW, ska se vad jag kan göra i fallet. Tycker oxå det vore roligt om man kan ha ett återkommande lotteri för att locka intresse till sajten. Jag gör iaf så gott jag kan. Jag lottar ut det jag har liggandes :tungan

Iofs, lottade jag ut ett tankskydd som jag själv behövde kom jag på nu. Men men :)

Du håller på ha så många hojar så du köper väl grossist pack av det mesta ändå, själv höll jag tummarna i minimoppe utlottningen, för att eventuellt kunna skryta med två tvåhjulingar, men icket.

Det mesta som har med min hoj-hobby att göra är rätt gammalt, det enda jag faktiskt har köpt nytt är en hjälm och ett par handskar som jag fick presentkort på, olja bytte förra ägaren, men det och ett bakdäck torskar jag på i år...

Det är hemskt vad kostnaderna drar iväg, det slutar säkert på två-tre tusen i år, med däck olja och försäkring :lol
(köper däcket till handlarnetto, olja billigt och har 1300 i försäkring hel/hel)

Jag ska genast kolla upp vad jag kan bidraga med, det kanske inte behöver vara direkt hojrelaterat ens, men det är ju sitens grundtema så....

oscar skrev:
Jag skulle råda honom att byta bakdäck samtidigt... :gnissla

Man ska väl använda slut prylarna? :) Däcket håller nog en säsong till, har sett på de stora grabbarna att de har ostar utan mönster....
Nä, sitter faktiskt i denna stund och surfar efter en ny uppsättning. Nåt gruppköp på gång, eller nån som har ett tips om bra site att tjacka Rennsport eller Supercorsa på?

Gasarn skrev:
Man ska väl använda slut prylarna? :) Däcket håller nog en säsong till, har sett på de stora grabbarna att de har ostar utan mönster....
Nä, sitter faktiskt i denna stund och surfar efter en ny uppsättning. Nåt gruppköp på gång, eller nån som har ett tips om bra site att tjacka Rennsport eller Supercorsa på?

Varför köpa nytt?

http://www.sporthoj.com/forum/member.php?action=getinfo&u=877

:tummenupp

Med risk för att låta dum:

Vad är det för skillnad mellan bolt-on, slip-on och clip-on?

henki skrev:
Med risk för att låta dum:

Vad är det för skillnad mellan bolt-on, slip-on och clip-on?
Hur dom fästs på din hoj.

Glida på, bulta på.

Clipon har inte med avgassysstemet och göra. Det är styrhandtagens monteringssätt.

Nyheter
Höstrusch för våra fotografer

Inte bara sommarmånaderna, ...

Jonathan Rea avslutar sin racingkarriär

Efter nästan två decennier ...

Yamaha debuterar med V4 i MotoGP

Yamaha har meddelat att för...

Hojmys i Ugglans Park

Ända sedan början av 90-tal...

MC-mässan 2026

MC-Mässan är tillbaka 23–25...

Bike kör Stark Varg EX!