Jag tycker det är kul och bra att Swedie lottar ut pryttlar, nu var det väl något som han inte behövde själv till sina hojar, men det skulle vara ännu roligare om någon av hans annonsörer kunde skänka presentkort på saker så att alla kan vara med i utlottningen.
(jag änmälde mig inte i utlottningen av slip-on'et, för det passar inte min hoj, och jag tycker att bara dom som verkligen har nytta av det ska vara med)
Exempel på sånt jag skulle vilja vara med i dragningen av är: Hjälm (kanske om man kunde få någon att special-lacka en special sporthoj hjälm) presentkort på däck, en omgång tändstift, en dunk olja, bensincheckar, lås, larm, kapell, personlig utrustning (typ en jacka i valfri storlek, ett helt skinnställ är kanske lite dyrt) osv.
Observera att jag INTE tycker att Swedie ska stå för prylarna själv (om han inte känner för det, som i sliponfallet) utan företag som känner för att omnämnas (obs, omnämnas av Swedie, efter överenskommelse med honom, inte i egna lotteritrådar utan Swedies tillåtelse) i veckans lotteri.
Det behöver ju inte vara dyra grejer heller, bara grejen med återkommande lotterier, så att man har en spännande grej att se fram emot.
Man skulle kunna dra ett namn ur databasen bara, posta det en viss tid och om inte personen som har vunnit har hört av sig inom en vecka lottas grejen ut igen vid ett senare tillfälle. (det skulle bli för jobbigt att hålla på med anmälan till lotteriet eller listor)
Hade jag ett företag skulle jag gärna sponsra med någon grej, blir det ett lotteri kanske jag tom köper något att lotta ut, bara för att föregå med gott exempel!