Sporthoj.com är det denna?

• Thread starter Thread starter Gixxer Mike
  • Start date Start date
Gustav1 skrev:
Ja, fast är hon korthårig gör ju det inte så mycket heller. Hon ska inte vara rakad iallafall. på huvudet alltså. :rolleyes:

Mattan får gärna matcha gardinerna, men det är fint med ett välbonat parkettgolv också...

Glöm det där med att hitta någon, det kommer aldrig hända! :fakta

Det är tur att inte alla har samma smak. Då borde det finnas en för alla tycker jag.

Men att tjejen skall ha långt hår, inser du faktumet ifall hon tappar mycket hårstrån.Det kommer finnas hår överallt? :rolleyes:

Om våra mattor skall vara rakade så skall er mattor också vara det.

Bikerbitch skrev:
Det är tur att inte alla har samma smak. Då borde det finnas en för alla tycker jag.

Men att tjejen skall ha långt hår, inser du faktumet ifall hon tappar mycket hårstrån.Det kommer finnas hår överallt? :rolleyes:

Om våra mattor skall vara rakade så skall er mattor också vara det.

Angående smaken så tycker jag att jag har tagit upp ganska många smakfall här, allt grundar sig i det första jag skrev:
"hon ska tycka att JAG är det bästa som hänt sedan färdigskivat bröd" hehe, dvs utseendet är en fördel men inte allt, nog så vet jag några som jag skulle kunna rata pga utseendet och sitt förhållande till det(men det är en annan diskussion och gäller även fotomodeller).

Huruvida min matta är krattad i fransen eller inte, det får du nog aldrig veta :slicka :tummenupp Men jag är inne på Gustavs deal där, ställer man krav ska man kunna ställa upp på dem själv.

Långhårig och mycket barrande? finns väl dammsugare?

"Det finns två sorters tjejer, idioterna och de upptagna" :fakta

CalleE skrev:
Angående smaken så tycker jag att jag har tagit upp ganska många smakfall här, allt grundar sig i det första jag skrev:
"hon ska tycka att JAG är det bästa som hänt sedan färdigskivat bröd" hehe, dvs utseendet är en fördel men inte allt, nog så vet jag några som jag skulle kunna rata pga utseendet och sitt förhållande till det(men det är en annan diskussion och gäller även fotomodeller).

Huruvida min matta är krattad i fransen eller inte, det får du nog aldrig veta :slicka :tummenupp Men jag är inne på Gustavs deal där, ställer man krav ska man kunna ställa upp på dem själv.

Långhårig och mycket barrande? finns väl dammsugare?

"Det finns två sorters tjejer, idioterna och de upptagna" :fakta

Absolut, ställer man krav får man ha överseende med att man själv får göra samma sak.
Klart det finns dammsugare, asch talar bara om egen erfarenhet..
Två sorters tjejer, idioter och dom upptagna. Minsann.
Där rök chansen på som singeldamerna här på forumet ;)

Bikerbitch skrev:
Absolut, ställer man krav får man ha överseende med att man själv får göra samma sak.
Klart det finns dammsugare, asch talar bara om egen erfarenhet..
Två sorters tjejer, idioter och dom upptagna. Minsann.
Där rök chansen på som singeldamerna här på forumet ;)

Ha, finns det singeldamer här på forumet får väl den pinsamma raggarcalle göra entré då!

Ni får 100kg äkta blekfet östgöte, han gillar öl och motorer... eller var det fel kontaktannons? :eek:

Hälsa ut till Muskö!

Nyheter
Nordic Sport & Event sammanfattar 2025 års GGN

Pressrelease; Visby, 2025-1...

2026 års YAMAHA XSR900 GP

Yamahas Sport Heritage-seri...

Yamaha firar 70 år med klassiska Supersport-färger

Yamaha Motor firar sitt 70-...

Smarta garageprylar från IVON!

IVON motorcykellyft, 450 ki...

Med ny V-twin och monocoque-ram

Ducati presenterar nya Hype...

Slutstrid i MotoGP

MotoGP-säsongen börjar lida...

CFMOTO V4 SR-RR

CFMOTO presenterade sitt pr...

Honda V3R 900 E-Compressor

Honda V3R 900 E-Compressor ...

Indian Concept Girder – En framtidsvision?

Indian Concept Girder är en...

Yamaha R7 får stor uppgradering!

Yamaha R7 får en nängd uppg...

Back