Sporthoj Boden

kalson

dänä
Gick med
13 Nov 2007
Ort
Linköping
Hoj
Gixxer1000
Jaa aaa ni vet vad man brukar säga? : "Fan man borde ta det lite lugnare, det behövs ju bara att det är lite grus i en kurva så ligger man där" well.. nu var det där jävla grushelvetet där på riktigt.

Ingen som har, bland annat, en kylare till en gsx-r 1000 02a tillövers?
 

kalson

dänä
Gick med
13 Nov 2007
Ort
Linköping
Hoj
Gixxer1000
Å fan, hur klarade du dig då?

Det gick oförskämt bra. Lite öm i halsen/nacken och i axeln som jag tror jag landade på. Men man får sig en liten tankeställare kunde likagärna ha varit en sten mitt på gården eller ett träd. Känns som om det i praktiken inte håller att utgå ifrån att det är grus i varenda jävla kurva, men gör man inte det så lär saker som detta hända med jämna mellanrum även om det blir sällan.

Bara att köra saktare och säkrare antar jag, lätt o säga?
 

Mr jojjeman

Ny medlem
Gick med
19 Aug 2007
Ort
Boden
Hoj
GSXR 1300
Det gick oförskämt bra. Lite öm i halsen/nacken och i axeln som jag tror jag landade på. Men man får sig en liten tankeställare kunde likagärna ha varit en sten mitt på gården eller ett träd. Känns som om det i praktiken inte håller att utgå ifrån att det är grus i varenda jävla kurva, men gör man inte det så lär saker som detta hända med jämna mellanrum även om det blir sällan.

Bara att köra saktare och säkrare antar jag, lätt o säga?

Vad tur att det gick hyfsat bra då :tummenupp

Mycket skador på K2an då ? bilder ?
 

kalson

dänä
Gick med
13 Nov 2007
Ort
Linköping
Hoj
Gixxer1000
Vad tur att det gick hyfsat bra då :tummenupp

Mycket skador på K2an då ? bilder ?

Jag tänkte ju fan inte på att ta bilder just efter kraschen och nu är jag uppe och vänder i boden men ska ner imorn så då får jag se till att lägga upp lite bilder på den, fast nu är den i reparationsfasen så det ser inte lika ballt ut längre..
 

jimmö

tokigare än tokigast
Gick med
11 Jan 2006
Ort
boden
Hoj
en som rullar
då hade man kortet klart :D nån som är sugen på å fara en vända ihelgen?
 

Skytt

Fattig student
Gick med
10 Sep 2006
Ort
Boden/Luleå
Hoj
Hojlös
Tjena Boys! Kommer upp till Boden, eller rättare sagt mårdsel nu till veckan och blir uppe 10 dagar. (mor och far har köpt in 45 m^3 ved som måste kapas klyvas och travas)

Så tänkte ifall det blir nå åka är jag gärna på, blire längre sväng kan jag låna farsans och ifall det blir lek på basen kan jag komma med duken:näsblod

Och Grattis Jimmö!
 

jimmö

tokigare än tokigast
Gick med
11 Jan 2006
Ort
boden
Hoj
en som rullar
det är bara å hojjta till om nån ska ut å köra! jag är säkert på :D

tack å bock :tummenupp
 

_rills_

Guest
Nu är man hemma och sugen på att åka hoj, ni får hojta till om ni ska ut och köra!
 

_rills_

Guest
Fin fin tur idag grabbar!!! han även med att vara med tjejen på basen och övningsköra :D kommer nog hinna så hon kan börja köra gata den 14 juni.
 

RacerRaffe

MR Wheeler( Långbens alter ego)
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Boden
Hoj
GSXR 1000 & CR500
Tjena Boys! Kommer upp till Boden, eller rättare sagt mårdsel nu till veckan och blir uppe 10 dagar. (mor och far har köpt in 45 m^3 ved som måste kapas klyvas och travas)

Så tänkte ifall det blir nå åka är jag gärna på, blire längre sväng kan jag låna farsans och ifall det blir lek på basen kan jag komma med duken:näsblod

Och Grattis Jimmö!

Grattis till dig också.. 45m^3 är ju kul:rolleyes:
 

jimmö

tokigare än tokigast
Gick med
11 Jan 2006
Ort
boden
Hoj
en som rullar
Rills: Har hon uppkörning den 14onde eller? jo det var en fin runda men nog märks det att man måste skaffa en lite större hojj :yoparty
 

_rills_

Guest
Nejdå, ingen uppkörning i år, bra övningsköra.

hehe jo det borde du nog ta och göra ;)
 

RacerRaffe

MR Wheeler( Långbens alter ego)
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Boden
Hoj
GSXR 1000 & CR500
Rills: Har hon uppkörning den 14onde eller? jo det var en fin runda men nog märks det att man måste skaffa en lite större hojj :yoparty

Näärå.. Bara du växlar upp från ettan så skaru se att det löser sig:tungan

Ironimode: off

Jobbigt med nerdrevad 600cc, vi brukar ju försöka dreva upp hojarna istället för att slippa så höga varvtal när man cruisar fram.

ps. Kåpa kan vara bra också så slipper du få så många insekter på dig:gnissla
 

_rills_

Guest
Ingen som var och körde i söndags?

Hördu raffe! tror du det finns folk som grinar ihop om man kör i försvarets kamofärgade gordtexställ?
 
Nyheter
Custom Bike Show imorgon!

Portarna till campingen är ...

BMW visar upp konceptmodellen R20

BMW har visat upp på en hel...

Prövotid på AM-körkortet införs

En ändring i körkortslagen ...

2025 års motocrossmodeller från Husqvarna

Husqvarna Motorcycles har p...

BMW visar upp konceptmodellen R20

BMW har visat upp på en hel...

Återträff för deltagarna på Carlbarks Spanienresor!

Carlbarks motor arrangerar ...

”Vårservice”!

Ibland hinner man inte rikt...

KTM 990 RC R på väg

KTM har presenterat prototy...

Bike Babes 10 år – bjuder in till mc-mässa

Fotograf: Lotta Kronåker ...

Bike Babes 10 år – bjuder in till mc-mässa

Fotograf: Lotta Kronåker ...

Top