Sporthoj Boden

_rills_

Guest
Plockar du upp mig på vägen rills så är jag på det mesta det vet du:tummenupp

Är jävligt sugen att komma på den där BKKn faktiskt. Dock är det kanske jobbigt att köra typ 15 mil för att köra en hel dag sen 15 mil hem på KTMn :D Fast det är ju det mindre av problemen, man vet ju inte om man jobbar än eller inte.

Men antar att den i skellefteå ligger utan i fällfors eller vad det nu hette?

ta ledigt och så kommer du till fällfors, fan du körde ju umeå - boden så du ska inte klaga, du är ju inkörd på långsväg så :p

Eftersom gocartmänniskorna på Fastec Ring plötsligt skulle ha mer betalt än om vi hyr till exempel Mittsverigebanan så kommer vi hädanefter att lägga all kursverksamhet för Västerbotten på Fällforsbasen. När banorna är färdigbyggda nästa sommar så kommer vi att lägga storbanekurser där också. Det blir skitbra det:tummenupp

Ska det byggas nån bana där? alltså en riktig bana?
Då lär man komma hela tiden :D
Om man så jävlar måste gå med hojen :p



Visst är det så. Men det är faktiskt billigare att köra bil och släp än att åka hoj, även ensam. Åtminstone om man har en något äldre bil och en nyare cykel. Dessutom så är man fräschare efter att ha kört bil plus att man får med sej lite bagage såsom verktyg, soppadunkar, depåstöd, däcksvärmre, flera skinnställ, sovgrejer, videokamera...ja, allt som man behöver...:)

Jo verktyg är en viktig sak och ha med sig, utan dom känner man sig naken :D (jobbar som bil-mek)

övertala mig lite så hakar jag på till fällfors, fan att man skulle ha sålt bakdäcket :huvet

Du fick det sålt?
du ska med du, klarar dig lätt med däcken du har på!
Bara skicka in ett mail med namn och telenummer.
jag har bil och släp så vi slipper köra ner =)
 
Last edited:

RacerRaffe

MR Wheeler( Långbens alter ego)
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Boden
Hoj
GSXR 1000 & CR500
Låter ju minst sagt kul att det är på G att bli en bana i Fällfors, är bara 12mil dit från Heden enligt Kartex resplan. Tyvärr är datumet lite tveksamt för mig då jobbet rullat igång vid den tiden och det brukar innebära resor..

När jobbplaneringen är känd för mig ser jag om jag kan deltaga men klart är att det vore kul och att man måste försöka stödja detta initiativ genom att delta.

Har bara sett Fällforsbanan från ovan men aldrig landat där, är dock ett stort fält och det är ju på tiden att det börjar användas till något vettigt:tummenupp

ps. Hur är intresset för lite grillning och fest!? Jag är i vart fall intresserad av :dricka
 

_rills_

Guest
Låter ju minst sagt kul att det är på G att bli en bana i Fällfors, är bara 12mil dit från Heden enligt Kartex resplan. Tyvärr är datumet lite tveksamt för mig då jobbet rullat igång vid den tiden och det brukar innebära resor..

När jobbplaneringen är känd för mig ser jag om jag kan deltaga men klart är att det vore kul och att man måste försöka stödja detta initiativ genom att delta.

Har bara sett Fällforsbanan från ovan men aldrig landat där, är dock ett stort fält och det är ju på tiden att det börjar användas till något vettigt:tummenupp

ps. Hur är intresset för lite grillning och fest!? Jag är i vart fall intresserad av :dricka

FEST OCH GRILL!!! bocka för mig med !!!
 

Mr jojjeman

Ny medlem
Gick med
19 Aug 2007
Ort
Boden
Hoj
GSXR 1300
En ny bana i Fällfors är ju kanon :Rockbanan

Grillkväll på Lördag med några Öl kan ni räkna med mig åxså.
 

Bobat

Ny medlem
Gick med
29 Feb 2008
Ort
i väst
Hoj
Kawaskaki
yepp var och skickade iväg det idag med en tår i ögat ! men mer pengar inför hojsemestern iaf !

Bil och släp låter ju som en bra idé jag är då på till 99% och grillning på lördag lät ännu bättre ! då är vi iaf 4st
 

_rills_

Guest
yepp var och skickade iväg det idag med en tår i ögat ! men mer pengar inför hojsemestern iaf !

Bil och släp låter ju som en bra idé jag är då på till 99% och grillning på lördag lät ännu bättre ! då är vi iaf 4st

Jo mer pengar för dig =)

Fick mina nya däck idag, så nu ska jag skicka gammeldäcket till andra sidan däckhögen :D
 

_rills_

Guest
Sickan har en plan:

Tänkte dra ut och köra en sväng i morgon för om har ju "lovat" hyffsat väder på smhi (om det nu är nått att tro på), så samling kl 11 på ok för dom som vill haka på. Tanken var väll en sväng ner mot piteå efter små och kurviga vägar, men färväg och mål går att "diskutera"(läs: går att muta)

Sen grillning på kvällen, nån köttbit och nån öl kan lätt slinka ner till middag :D
vid 7 kanske?
 

thebeardninja

Kuro-Obi
Gick med
9 Jun 2007
Ort
Boden
Hoj
2004 XT660R
Sickan har en plan:

Tänkte dra ut och köra en sväng i morgon för om har ju "lovat" hyffsat väder på smhi (om det nu är nått att tro på), så samling kl 11 på ok för dom som vill haka på. Tanken var väll en sväng ner mot piteå efter små och kurviga vägar, men färväg och mål går att "diskutera"(läs: går att muta)

Sen grillning på kvällen, nån köttbit och nån öl kan lätt slinka ner till middag :D
vid 7 kanske?

Fan ni som har räserhojjar ligger väl och plöjjer på i 220+ hela tiden. (Inte inräknat touring kawwa:arsele )

Ingen idé för mig med gubbhoj att haka på...

Kanske gör det ändå, ska kolla om jag blir träningsfri...
 

Magnus_GSXR

Nu med moped
Gick med
29 Jul 2007
Ort
Luleå
Hoj
Crescent Standard Special 1279-1 Med ställbart munstycke
Är sugen att haka på också! Hoppas det är ok med en lulebo. :)
 

_rills_

Guest
Fan ni som har räserhojjar ligger väl och plöjjer på i 220+ hela tiden. (Inte inräknat touring kawwa:arsele )

Ingen idé för mig med gubbhoj att haka på...

Kanske gör det ändå, ska kolla om jag blir träningsfri...


du, jag kommer inte ligga på så hårt med mopeden min, så du och jag kan mysa på! :yoparty

Är sugen att haka på också! Hoppas det är ok med en lulebo. :)

Joda bara att haka på, en kille från luleå ska haka på, så vi får väll ta vägen förbi jäddvik så kan ni följa med :D
 
Last edited:

connan

Mopar Performance
Gick med
14 May 2007
Ort
boden
Hoj
89 kawasaki zx10 /Honda cbr 1100 xx super blackbird
1100 på ok är taget syns där:) , öl o sprit förtäring med tilltugg på klubben likaså:öl

ps.tar min touring kawa,så damp raffe lär man inte hänga på:huvet
 

_rills_

Guest
1100 på ok är taget syns där:) , öl o sprit förtäring med tilltugg på klubben likaså:öl

ps.tar min touring kawa,så damp raffe lär man inte hänga på:huvet

jag tror man har problem med raffe även om man har en turbo busa!!!:D :arsele
 

_rills_

Guest
Tjenare, riktigt fin tur idag, had kunnat vara sol hela vägen, men vi slapp ju regnet i allafall :D

Nu bara ta det lungt och sen ör det öl och hmmm, öl :yoparty
 
Nyheter
Custom Bike Show imorgon!

Portarna till campingen är ...

BMW visar upp konceptmodellen R20

BMW har visat upp på en hel...

Prövotid på AM-körkortet införs

En ändring i körkortslagen ...

2025 års motocrossmodeller från Husqvarna

Husqvarna Motorcycles har p...

BMW visar upp konceptmodellen R20

BMW har visat upp på en hel...

Återträff för deltagarna på Carlbarks Spanienresor!

Carlbarks motor arrangerar ...

”Vårservice”!

Ibland hinner man inte rikt...

KTM 990 RC R på väg

KTM har presenterat prototy...

Bike Babes 10 år – bjuder in till mc-mässa

Fotograf: Lotta Kronåker ...

Bike Babes 10 år – bjuder in till mc-mässa

Fotograf: Lotta Kronåker ...

Top