Har du gått och klarat körkortet?!?
Gratulerar isf...![]()
Tackar!!

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Har du gått och klarat körkortet?!?
Gratulerar isf...![]()
Nu är det bara hålla tummarna för Robban!!
han har uppkörning i dag!!!
jajjemensan, skönt som fan. Fast vette fan om man vågar fara ut och köra nu har man ju ett kort att tappa !![]()
![]()
Det är väl bara att placera kortet på ett bra ställe så slipper du tappa det![]()
Robban fick Dick som uppkörningsman och han är faktiskt den bäste jag träffatdvs en karl som vet något om MC-körning, själv kör MC och samtidigt är en trevlig prick
![]()
Känns verkligen kul att "kycklingarna" nu är kläckta(Robban och Erik gillade inte att behöva köra med "chickensuiten" (övningsvästen)).
Det är väl bara att placera kortet på ett bra ställe så slipper du tappa det![]()
Robban fick Dick som uppkörningsman och han är faktiskt den bäste jag träffatdvs en karl som vet något om MC-körning, själv kör MC och samtidigt är en trevlig prick
![]()
Känns verkligen kul att "kycklingarna" nu är kläckta(Robban och Erik gillade inte att behöva köra med "chickensuiten" (övningsvästen)).
Äntligen har hojnerverna stillats, suget blev för stort så jag for och köpte mig en KTM Duke II -03aOch hitills måste jag faktiskt säga att det är det roligaste motorredskapet jag någonsin kört, fy fan. Dock går den inte så rysligt snabbt
Så i framtiden när vi ska ut på nån sväng måste jag få veta vart vi ska typ 30 min tidigare så jag kan åka tidigare
![]()
Föresten så måste jag kränga på ett nytt bakdäck och tänkte då att man kunde göra det på klubben kanske? Är ju inte medlem än men blir det gärna. Visst fanns det mc-lyft osv då? Finns det möjligen nån momentnyckel också så man kan vara yber seriös om man känner för det?
Gud va ni är fokuserade på hastighet. Har ni inte lärt er: It's not the size of the boat that matters, it's the motion in the ocean!![]()
Och jag kan nästa garantera att min gör vääääldigt mycket motion i form av vibrationer![]()
Men ta gärna och slå en signal när du är där raffe så kommer jag, tänkte så jag vet att det är öppet osv. Eller jag letar fan fram ditt nummer och slår en signal.. Fast frågan är ju om man vågar ringa så tidigt (1200) på dagen efter midsommar?![]()
hehe, själv har man varit vaken länge.
hehe skoj robban
Själv är man mitt uppe i packning för att dra söderut![]()
En vecka kvar!
Nu är det exakt en vecka kv... |
|
![]() |
Farligt vilseledande alkomätare på marknaden
Ett stort oberoende test ut... |
![]() |
Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey
För att fira den trefaldige... |
![]() |
Vi provkör Indian Sport Chief RT
I Allt om MC nummer 8 som k... |