Sporthoj Boden

Okej, men då ska jag prova ringa mrG (tror jag har hans nummer på telefon)
Jo jag ska fixa med hojen..har lite att göra :P

Höstkörning

Hallå allihopa!!

Vi har ju som sagt tänkt fara en liten sväng innan snön kommer. Samling kl 11:30 vid OK/Q8 nu på lördag.

Sen fortsätter vi på klubben med lite grillning och öl!

Kanske böörna bort de sista lilla gummit innan man ställer av hojen?!
:yoparty

Men det hänger ju på vädret hur mycket körning de blir!

Grillen tänds vid 17-snåret...

Eftersom vi alla har mycket att stå i gör vi helt enkelt så att du tar med det du tänker äta och dricka!

Naturligtvis MÅSTE du inte vara med på körningen för att komma på kvällen, eller vice versa! Ju fler desto roligare!!

Verkar ju bli skitväder på lördag men vi lär ju köra ändå :gnissla
Vi startar från Ok/Q8 kl:11:30 för att sedan tända grillen vid 17-snåret.
Det finns dock hopp om att det tittar fram lite sol frammåt em enl SMHI flygväder.

I lokalen finns det kök mm. och annat man behöver men kött/korv osv tar man med sig. Min plan är att hinna fixa en pommes fritös, pommes och nån typ av sås.

I nuläget blir vi ett gäng som grillar och även några tappra som kör..:tummenupp

Tja, som sagt, grillar :D hade varit kul att köra men har man ställt av hojen så har man :p

Gissa om Mattias (Mr G) buurnade upp sitt däck:tummenupp
tom baklyktan blåste när corden lossnade. Jag har det på film:D

Vi hade tur med vädret så vi kom runt utan att bli blöta. Det dök upp lite fler till grillningen och själv har jag precis kommit hem efter krogrundan:näsblod

Tja!!

Hur fan är det med alla hojåkare från boden nu när det inte går att köra hoj?
Ingen som är sugen på dra ihop till en pubkväll eller nått?

/rille

Tja!!

/rille

Ja du man blir ju fan mentalt knäckt nu när snön öser ner utanför fönstret och man inser att detta är bara början....Jag drar mig iaf till Boden runt jul då får vi styra upp nåt:yoparty

Hur går det förresten med gixern Rille? lagat plastraketen än:D

Tja!!

/rille

Tjenare

Det är bara till att bestämma något datum, antingen kan vi utgå från FMCK-lokalen och ta en bit mat till drickat eller så sitter vi hos någon lite mer centralt med avseende på "vattenhålen":yoparty
Vore kul om vi kunde dra ihop ett gäng bikers och gråta tillsammans medan snön faller:huvet

Ja du man blir ju fan mentalt knäckt nu när snön öser ner utanför fönstret och man inser att detta är bara början....Jag drar mig iaf till Boden runt jul då får vi styra upp nåt:yoparty

Hur går det förresten med gixern Rille? lagat plastraketen än:D

Nice sherlock :D då får vi dra ihop nått =)
Några öl och hojfilm om fruarna tilllåter :P

ne inte lagat den än, håller på ixa garaget vid lägeneten för tillfället.

Tjenare

Det är bara till att bestämma något datum, antingen kan vi utgå från FMCK-lokalen och ta en bit mat till drickat eller så sitter vi hos någon lite mer centralt med avseende på "vattenhålen":yoparty
Vore kul om vi kunde dra ihop ett gäng bikers och gråta tillsammans medan snön faller:huvet

Låter som en ide :D fast vet inte om jag vill se dig på dansgolvet igen :D

Last edited:
god jul allihopa kan tänka mig att hojjarna står permanent parkerade i garaget ialla fall landsvägarna.

däremot så går det ju fin fint å köra cross å skoter nu det e redan beprövat :D

ha det gött

Hallå!

Händer det nåt i garagen under vintern? Har plockat ner min och ska polera upp kåpor/tank samt rengöra allt ordentligt.

Hämtade även mina fälgar igår från pulverlack. Svart är snyggt:)

Blir även stålomspunnet bak, har redan fram.

Nästa vinter blir det betydligt större förändringar, måste spara ihop peningar först bara:)

/
stefan

Back