Sportglass.Mk4.com

Status
Ej öppen för fler svar.
The_FacultyGirl skrev:
nämen e du här? Varför inte på msn din lille plutt skrutt?
Jag väntar på recensionen ska du veta!
Måste ju se till att du har en bra rättare ;)
så det inte blir skitsvenska inte :D
(och det blir det inte om jag får rätta :tungan)

men godnatt på dig med! :hej
*kramar*

ajajaj... Trodde jag var inne på Msn... illa detta...
Jaså, det gör du... hmm.. får väl fixa ihop den snart då... :tummenupp

sov så gött!!
*kraaamar*

HA DE GÔTT

Puh! Nu har jag läst ALLA inlägg i den här tråden. Jag ska aldrig vara borta från en fast uppkoppling i en vecka igen. Jag har ju lyckats missa Mk3!:6surkart

Kan dom inte bara låsa trådarna istället för att ta bort dom? :confused: Då hade man kunnat vara med i matchen i alla fall...

Pellert skrev:
Puh! Nu har jag läst ALLA inlägg i den här tråden. Jag ska aldrig vara borta från en fast uppkoppling i en vecka igen. Jag har ju lyckats missa Mk3!:6surkart

Kan dom inte bara låsa trådarna istället för att ta bort dom? :confused: Då hade man kunnat vara med i matchen i alla fall...

:bow: Grovt imponerad! Man kan ju faktiskt tycka att de skulle kunna låsa trådarna istället....

A ja... Välkommen tillbaka ialla fall Pellert! :fyllisar

BJ_nkpg skrev:
:bow: Grovt imponerad! Man kan ju faktiskt tycka att de skulle kunna låsa trådarna istället....

A ja... Välkommen tillbaka ialla fall Pellert! :fyllisar
Tackar! BTW fixar packetet imorgon när jag har putsat upp bilen och hojen. Körde småvägar mellan Nyköping och Strängnäs idag, vi får åka där när du fixat kortet! :tummenupp

Pellert skrev:
Tackar! BTW fixar packetet imorgon när jag har putsat upp bilen och hojen. Körde småvägar mellan Nyköping och Strängnäs idag, vi får åka där när du fixat kortet! :tummenupp

Åh! Skitschysst... :tummenupp Japp det lär vi får göra... Undrar om jag inte kan ha kört de vägarna någon gång förra året när jag blev omdirigerad med bilen...? :confused: Vi får kolla upp det i sommar! :banana

BJ_nkpg skrev:
Åh! Skitschysst... :tummenupp Japp det lär vi får göra... Undrar om jag inte kan ha kört de vägarna någon gång förra året när jag blev omdirigerad med bilen...? :confused: Vi får kolla upp det i sommar! :banana
Mycket möjligt... Mot Gnesta, sedan var det någon liten håla och till sist Strängnäs. Ut på E20 och hem. Trist att köra med hela skuffen full med ved, annars hade det gått fortare. Men nu kan jag elda bäst jag vill! :tummenupp

Såg ditt PM nu snabbe_jag....

hör av mig ikväll ang depåstödet...

Ingen brådska med det ännu....

:banana!

vågar man ta hojen i 3 plusgrader och regn?

det mesta av snön har regnat bort under morgonen, iaf från vägarna...

Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...

Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti 202...

Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka

Under 46:e Coca Cola 8-timm...

Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul