Sportglass.Mk4.com

Status
Ej öppen för fler svar.
The_FacultyGirl skrev:
ehhhhh...
så vitt jag vet har du inget kort på mig framifrån och uppifrån.... :gnissla

Uppifrån? :confused: Ska nog sluta med snabbläsandet tror jag... :dummer Tur att man är lite seg idag... Är betydligt mer koncentrerad och långsam i läsningen dagen efter en nattklubb... Jag förstår inte det... :va Har precis klarat av frukosten iaf... :tummenupp

Hej på er förresten! :hej

BJ_nkpg skrev:
Uppifrån? :confused: Ska nog sluta med snabbläsandet tror jag... :dummer Tur att man är lite seg idag... Är betydligt mer koncentrerad och långsam i läsningen dagen efter en nattklubb... Jag förstår inte det... :va Har precis klarat av frukosten iaf... :tummenupp

hej! :hej
Frukost.. ska man äta det?

Jag äter mat nu, tycker jag funkar fint! :)

The_FacultyGirl skrev:
det e lördag?!

Jo, men sen igår eftermiddag har jag saker att göra på jobbet... :) Skönt på ett sätt, på andra sätt är det väldigt mycket :huvet :gnissla Å andra sidan kommer jag inte ha något att göra på måndag iaf...

Editerade dit en ny mening nyss...

BJ_nkpg skrev:

En hjälte till ja :lol

Och läs ordentligt :fatta! :fatta! :kocko :D

BJ_nkpg skrev:
Jo, men sen igår eftermiddag har jag saker att göra på jobbet... :) Skönt på ett sätt, på andra sätt är det väldigt mycket :huvet :gnissla Å andra sidan kommer jag inte ha något att göra på måndag iaf...

Editerade dit en ny mening nyss...

så om du jobbar nu e du ledig på måndag!? E det inte roligare att vara ledig nu när massa annat folk också e det? =)

The_FacultyGirl skrev:
så om du jobbar nu e du ledig på måndag!? E det inte roligare att vara ledig nu när massa annat folk också e det? =)

Nej nej... Ledig är jag inte på måndag, men jag kommer inte ha något att göra... Problemet är väl bara att vi ligger en dag efter deadline.... :(

Varför slår alla på MIG för....? :confused:

Snabbe_jag: :7peta :fatta! :fatta! (Du får ju ta alla smällarna eftersom jag inte slår tjejer.... :fatta!)

:crash

BJ_nkpg skrev:
Varför slår alla på MIG för....? :confused:

Snabbe_jag: :7peta :fatta! :fatta! (Du får ju ta alla smällarna eftersom jag inte slår tjejer.... :fatta!)

:crash

haha! underbart!!!!! *leeeeeeeeeeeeeeeeeR* :rofl

appropå det.. jag slapp bli slagen igår. En kompis ville slå mig för att jag retades med han men han ville inte slå mig så då frågade han lite annat folk om de kunde göra det åt han.

Det slutade med att jag fick några vänliga klappar :tummenupp
ibland e det kul att vara tjej :lol

Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...

Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti