Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Den var fin. Kul att se Mumlan och Skalman sola sig i glansen från dig också.oscar skrev:2496517Min omkörning av Dobrich ser ju nästan lika fräck ut som den kändes!![]()
Trist att avgassystemet gick sönder, du såg ut att hänga med bra i början.oscar skrev:2496517Min omkörning av Dobrich ser ju nästan lika fräck ut som den kändes!![]()
Humlan var ju med lite överallt, en riktig linslusGustav O skrev:2496537Den var fin. Kul att se Mumlan och Skalman sola sig i glansen från dig också.![]()

Vem av dem?HanneZ skrev:2496635Bra som alltid, men den där jobbiga kommentatorn kan kvitta.
Jag tycker Peter kan bli lite tjatig ibland med sina superlativ om hur goa och duktiga alla är men han verkar vara så som person och det är ju inte helt lätt att ändra på.HanneZ skrev:2496635Bra som alltid, men den där jobbiga kommentatorn kan kvitta.
Han som stod på pallen utan att vinna ett raceGustav O skrev:2496648Vem av dem?
Hedgehog skrev:2496168Finns en kopia här får dom som vill
ftp://sporthoj:sporthoj@213.113.53.94
Gnäll om att det är ftp tar jag imorgon
Ni får vänta tills jag kommer hem.... har ju linaktiverat kontot![]()
Det är Peter Lindén, en av Sveriges bästa RR-förare genom tiderna, har tex kört 500-VM och endurance-VM.HanneZ skrev:2496719Han som stod på pallen utan att vinna ett race![]()

Jo jag vet vem det är, är grymt impad av honom. Jag gillar honom inte som kommentator barasandstream skrev:2498330Det är Peter Lindén, en av Sveriges bästa RR-förare genom tiderna, har tex kört 500-VM och endurance-VM.
Att han dessutom flyger JAS på arbetstid är rätt coolt![]()
Hedgehog skrev:2497715Nu är det fixat, brandväggen gillar inte IE så ftp-klient är enklast
Hedgehog skrev:2504037Mupp BBB, fått nytt ip om någon fortfarande vill ha racet
ftp://sporthoj:sporthoj@213.113.53.97
Gottis skrev:2504757
Men hondan gör sig ju iaf snygg i bakgrunden![]()
![]()
Bennybåge skrev:2504852gjorde... det förstörde du i första böjen ju..
min fine gamle hoj..![]()
Buspojke skrev:2512308Någon som vill vara snäll och seeda lite till...?
Jag har haft samma resultat. Ligger uppe men ingen som vill ha.Neutral skrev:2512787Jag stängde också ner efter ett par dagar utan någon upload, innan dess hade jag seedat åtskilliga hundra procent. Är inte ftp'n igång fortfarande?
Gustav O skrev:2512966Jag har haft samma resultat. Ligger uppe men ingen som vill ha.
|
|
KTM firar 100 år av 6DAYS
KTM firar 100 år av 6DAYS® ... |
|
|
Snabbladdad ny 94-hästars elhoj
BBM Hiro – ett helt nyutvec... |
|
|
KTM bryter med Kiska – så påverkas framtidens design
Efter flera decennier tills... |
|
|
Ducati Formula 73 – retro och racing i perfekt harmoni
Retro möter racing – Ducati... |
|
Voge DS 800 X Rally – Ny offroadhoj till 2026
Voge DS 800 X Rally är en n... |
|
|
|
Harley-Davidson laddar upp med massor av kubik
Harley-Davidson fortsätter ... |
|
|
KTM 790 Duke – ny generation på gång till 2027?
KTM:s mellanklassraket får ... |
|
|
Nytt från Halvarssons: Mora V2
Halvarssons nya Mora V2 är ... |
|
|
Upprop mot hojförbudet på Nürburgring Nordschleife
Efter att motorcyklar förbj... |
|
|
Upprop mot hojförbudet på Nürburgring Nordschleife