Sportbil.net

Rappe

Gudomlig sporthojare
Gick med
22 Jan 2007
Hoj
Yamaha&Kawasaki
Är sportbil.net nerlagd? Händer inte mycket när man klickar i alla fall.

Verkar som det, när jag skriver in adressen kommer jag till Yahoo och får fram sökresultat med sportbil.net och när jag trycker där står det att sidan inte kan visas :gnissla

funkar INTE nu heller....

å det kommer från en som jobbar på o kör vovlo ( förstår att du e bitter:rolleyes: )

Jag jobbar på Volvo och kör Volvo, ja, vilket jag också trivs med. Men bilen ser jag inte som något roligt, bara ett transportmedel. Med mitt inlägg syftar jag på sönderstylade bilar & sportbilar som är pisstråkigt. (min åsikt).:arsele

Tekniken med att utveckla motorerna är dessto mer spännande. Likaså processen att ta fram & tillverka.

Så tji fick du:finger :D

Btw. Har du skaffat hoj eller varför hänger du på ett MC-forum?:hihi:tungan

länken är kvar men sidan funkar INTE swedie fixa

Nej, du först. Jag har mina aningar om att du har en förutfattad mening du inte vågar säga. Och som jag kan med garanti säga är fel.

liten gissning är att sidan hade lite för få besökare:confused: men jag antar att du kommer att skriva att det är fel.

liten gissning är att sidan hade lite för få besökare:confused: men jag antar att du kommer att skriva att det är fel.
Den hade 10 miljoner besökare! Per dag... Se så fel du hade :tungan

Nä... konkurransen inom bilvärlden är för hög just nu. Det var även bara en undersektion till SH och bilsnacket har jag lite ändrat mig om, och det kan delvis få tillåtas. Men då i OT.

Ska kanske nästa år försöka ordna till något roligt med sidan. Vet just nu dock inte vad.

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT