sport hoj ?

Freppa skrev:
Ett råd: Köp dom inte.

Slut.
Frågor?
Framåt!

Ska du inte klanka ner på 125or :fatta! De är bra för tillväxten av mc-kretsen *förklarar* Eller du tycker om alla 40+ som skaffar överkromade glidare och har läderband på handtagen (urk!) ? De som är genomsnittsknutten (och knuttan) idag (illa!) ! Personligen tycker jag om alla "galningar" (som jag!) med sporthojar, motards och liknande. Speglar mig gör jag i badrummet (eller ovanför sängen)...

Så för att editera ditt inlägg hehe :D

Ett råd: Köp en.

Slut.
Frågor.
Framåt för 125an!

Conrad skrev:
Öhh, varför hittade alla "stora grabbar" hit helt plötsligt??

Vi försöker retardera ner till tonåren igen. Verkar mycket schysstare att vara 17 nuförtiden. På min tid var man glad när man fick ligga med skolans slampa. Idag så ligger alla med alla. Jävla fusk. Och när vi tyckte analsex var avancerat och tjicklande spännande så är det ju normal vardag idag och istället går man in på gruppsex. Nästa generation kommer väl köra den i naveln eller nåt.

Freppa skrev:
Vi försöker retardera ner till tonåren igen. Verkar mycket schysstare att vara 17 nuförtiden. På min tid var man glad när man fick ligga med skolans slampa. Idag så ligger alla med alla. Jävla fusk. Och när vi tyckte analsex var avancerat och tjicklande spännande så är det ju normal vardag idag och istället går man in på gruppsex. Nästa generation kommer väl köra den i naveln eller nåt.

vad har du intagit vill oxå ha hehe :banana

*/ ?>
Nyheter
Lite fler live foton på KTM 1390 Super Adventure S EVO!

Direkt från Teneriffa! Förs...

CIAO ITALIEN!

Pressrelease från KTM: ...

Nu jobbar vi med Katalogen!

Idag startar vi det digra a...

Nu jobbar vi med Katalogen!

Idag startar vi det digra a...

Provkörningsvecka, KTM 1390 Super Adventure S EVO!

Bike är på plats på sommarv...

Nortons comeback

Norton gör en triumferande ...

Boxer, V3, V4, VR5 och 6-cyl

Teknik – nya mc-motor...

Enfield presenterar sin stora twin

Efter spionbilder, hintar o...

Gotland Ring Bike Week 2026

Packa hojen, damma av hjälm...

Motorsportsalongen i Örebro!

Jag tog en snabb avstickare...

Back