Sport hoj`s sökmotor ineffektiv på stads sökningar.

jocke i köping

det som skramlar ska repareras :o)
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Laverda o några till
Om jag exempelvis letar efter någon som jag vill ha fatt i som är i från KÖPING o söker på KÖPING så kommer det upp linköping-norrköping-falköping-söderköping o så vidare ,, jag har påpekat "problemet" tidigare att om jag nu bara söker på någon av åvanstående städer borde slippa o se alla reggade SH members i dom städer jag inte söker på ,,,,,

Snälla swedie kan inte du fixa till det där en gång för alla ,,,,,,

MvH Jocke i köping :confused:

Tycker du ska prova att kryssa i rutan " Exakt resultat! T.ex "John" visar inte "Johnny"" och prova igen :)

/Micke

fast det fungerade inte att klicka vidare till sida 2 utan att "alla" andra köping kom fram igen ,, det var för många träffar på köping för en sida bara så systemet ballar tydligen ur sin precisering när nästa sida bläddras fram.

McB skrev:
Ett utomordentligt förslag som fungerar ypperligt.

Last edited:
jocke i köping skrev:
Hmm hur fixade du detta ?
jag klickade på din länk o det fungerade sedan testade jag utan din länk o då var det som vanligt igen ,, Hmmm
vad gjorde du ? :3freak

Det är någon fellänkning som problemet bygger på. Texten "&matchonly=13422" saknas när man trycker på andra sidan. Alltså får man lägga till den separat :tummenupp

Jasså var det bara det :argpådato
fungerar det o använda den ändelsen om det reggar sig flera på namn som börjar på åäö exempelvis ? eller skall skadan justeras ?

Nää nu e de dax o knyta sig ,,

Wesslan skrev:
Det är någon fellänkning som problemet bygger på. Texten "&matchonly=13422" saknas när man trycker på andra sidan. Alltså får man lägga till den separat :tummenupp

Nyheter
Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”

På MC-mässan i vintras anor...

Nisse Hedlund bortgången

Den legendariske motorkonst...

En dag på dragstrippen

Efter att ha varit aktiv so...

Steve McQueens Scott Squirrel till salu

Detta Scott Flying Squirrel...

Dags för Strängnäs Bike Show!

Sista lördagen i augusti är...

Bikeweekend på Kjula denna helg