Sport handskar

johan_86

Live to ride
Gick med
5 Jun 2006
Hoj
Zx6r Ninja
Hej, jag är sugen på nya handskar men jag vill inte lägg typ 1500-2000:- på dom men vill fortfarande ha ett par snygga sportiga handskar. Någon som vet något till hyffsat pris?

Jag köpte mig dessa förra veckan.

Lindstrands Malachite
75_0.jpg

Dom känns väldigt smidiga då det är både skinn och textil. Tror det är offroad-handskar egentligen, men det är ju skit samma. Kostar iaf 399:-

Har kört 2 år med lindstrands handskarna, funkar klockrent. dock inte vid bankörningar och vid kallare väder. varken slittåliga eller varma. men som sommarhandske!!:tummenupp

Hej, jag är sugen på nya handskar men jag vill inte lägg typ 1500-2000:- på dom men vill fortfarande ha ett par snygga sportiga handskar. Någon som vet något till hyffsat pris?

Vilken storlek har du?
Har ett par Alpinestar GP Plus till salu. Sprillans nya svarta.
Ångrar mig och vill ha vita istället, därför säljer jag dem för billig penning.
Nya kostar de 1795:-

Jag köpte mig dessa förra veckan.

Lindstrands Malachite
75_0.jpg

Dom känns väldigt smidiga då det är både skinn och textil. Tror det är offroad-handskar egentligen, men det är ju skit samma. Kostar iaf 399:-

Dom där ska du inte kana över asfalten med.

Kan i övrigt rekommendera Halvarssons Dino!
Mkt bra och prisvärda! (1090:-)

Har kört 2 år med lindstrands handskarna, funkar klockrent. dock inte vid bankörningar och vid kallare väder. varken slittåliga eller varma. men som sommarhandske!!:tummenupp
Sälj inte (ok till mig isf)Du äger lätt snyggaste hojen som tillverkats.Ok Mv agusta bla bla.Förlåt nu sabbade jag tråden

Last edited:
Kan verkligen rekommendera Halvarssons Dino. Kostade ca 1100kr..
Funderade på Apex först men efter provat Dino blev det ett par svarta :tummenupp

Bifogat

• 343_dino-10.jpg
    343_dino-10.jpg
    43.3 KB · Visningar: 502
Har själv krasch testat Halvarssons Dino. Lite klena sömmar som fick förstärkas efteråt. Men kevlar(tror jag det e) förstärkningarna i handflatan och knogskydden funkade kanon! Inga skråmor alls på huden :)
Men det är en sommarhandske, inget för regn och kyliga mornar.

Handskar

Tjena!
Köpte ett par billiga och bra handskar på nätet, såg en annons i Blocket, Mc-delar Värmland Dom var billigare än begagnade

Kan också rekommendera Dino. Det enda negativa är en irriterande söm som trycker mot lillfingrarna.

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT